مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن

قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن




1.jpg&Height=200&Width=200&Quality=High

به گزارش سه نسل، احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره نقل و انتقالات گفت: این ایام می‌گذرد و ما که در باشگاه مسئولیت داریم باید مراقب باشیم و تحت تاثیر این فضای کاذب قرار نگیریم. آن چیزی که بیشتر به این مسائل دامن می‌زند دلال‌ها هستند که برای بازیکنان درجه 2 و 3 رقم‌های سنگینی را طلب می‌کنند.

* نباید اجازه دهیم دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نتیجه وضعیتی که در فوتبال پیش آمده را در بازی ایران با قطر و ازبکستان دیدیم. بازیکنانی که رقم‌های سنگین طلب می‌کنند در دیدار مقابل قطر خوب ظاهر نشدند. همه باید مراقب باشیم به ویژه اینکه فوتبال و باشگاه‌های ما دولتی هستند و هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند و هزینه پرداخت شده از بیت‌المال است. همه باید مراقب باشند و اجازه ندهند دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند و از این راه سود سرشاری به جیب بزنند بدون اینکه کوچکترین زحمتی در این عرصه کشیده باشند. به جای هزینه سنگین در خرید بازیکن باید در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم.

* آقایان می‌دانند دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند

رسولی‌نژاد درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه رویانیان از رانت دولتی استفاده می‌کند و ما این رانت را نداریم به فارس گفت: استقلال و پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش هستند و هنوز بودجه وزارت ورزش ابلاغ نشده است. به همین دلیل کمکی که باید انجام شود هنوز ابلاغ نشده است. اینکه گفته می‌شود هر دو دولتی هستیم تا اینجا درست است، اما اینکه دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند آقایانی که سال‌ها در فوتبال بودند خودشان می‌دانند.

* هزینه بعضی باشگاه‌ها به 30 میلیارد هم می‌رسد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر داخلی خاطرنشان کرد: تا هفته آینده موضوع حامی مالی نهایی می‌شود و از این راه می‌توانیم کمک بگیریم، اما با توجه به رقم‌هایی که در بازار شنیده می‌شود، فکر می‌کنم هزینه بعضی باشگاه‌ها فقط برای خرید بازیکن به 30 میلیارد هم برسد. وزارت ورزش نمی‌تواند دخالت کند و فدراسیون فوتبال باید مستقل کارش را انجام دهد، اما اینکه ما بنشینیم تا سند به دستمان برسد درست نیست. آنهایی که می‌خواهند می‌توانند بگردند و اسناد را به‌دست آورند.

* شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون برای یک فصل گرفته است

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش تصریح کرد: شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای یک فصل قرارداد بسته که سازمان لیگ باید آن را پیگیری کند. این مبالغ رقم‌های سنگینی است که یا جوسازی است یا واقعیت دارد و باید رسیدگی شود. استقلال متعلق به دولت است و ما می‌آییم و می‌رویم؛ در این صورت ممکن است با رفتن ما ده ها میلیارد تومان بدهی جدید ایجاد شود.

استقلال حدود 12 میلیارد تومان بدهی دارد و گفته می‌شود بدهی پرسپولیس تا پیش از فصل قبل حدود 20 میلیارد تومان بوده، اگر به این بدهی، امسال هم 20 تا 30 میلیارد اضافه شود، چه می‌شود؟

* 10 بازیکن یک میلیاردی در یک باشگاه

رسولی‌نژاد با بیان اینکه گفته می‌شود یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی خریده به فارس تصریح کرد: اگر این خبر صحت داشته باشد این باشگاه 30 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که سازمان لیگ باید پیگیری کند.

معاون حقوقی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که برنامه وزارت ورزش در این خصوص چیست گفت: وزارتخانه، هم اداره کل بازرسی دارد و هم حراست که به این موارد ورود خواهند کرد. ممکن است سرمایه‌داران بیایند و برای باشگاه‌های بزرگ هزینه کنند و این باشگاه نتواند این بدهی را بپردازد، آنها می‌توانند باشگاه را صاحب شوند که این نگرانی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد