مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

موقعیت خوابیدن زوج‌ها میزان قدرت رابطه‌شان را نشان می‌دهد !

موقعیت خوابیدن زوج‌ها میزان قدرت رابطه‌شان را نشان می‌دهد


اشتراک گذاری در بالاترین
اشتراک گذاری در خوشمزه
اشتراک گذاری در فیس بوک
اشتراک گذاری در فرندفید
اشتراک گذاری در توییتر
ایمیل کردن این مطلب




16A_021_Sleep positions.1



آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید شریک زندگی‌تان را شب‌ها نوازش کنید؟ یا این‌که برعکس تمایل دارید وقتی از خواب بیدار می‌شوید، آن طرف تخت و رو به دیوار باشید؟


به گزارش تقاطع و به نقل از “دیلی‌میل”، نتایج یک پژوهش تازه نشان می‌دهد که موقعیت بدن زوج‌ها در هنگام خواب، به مقدار زیادی، قدرت رابطه‌ی آن‌ها را بیان می‌کند.


بر اساس این مطالعه که بر روی ۱۱۰۰ نفر صورت گرفته، کلید اصلی، فاصله‌ی میان زوج‌‌ها است به طوری‌که زوج‌هایی که در هنگام خواب، کمتر از یک اینچ (۲/۵ سانتی‌متر)  از هم دور باشند احتمالا بیشتر با هم خوشحال هستند تا آن‌هایی که فاصله‌ی میان‌شان از ۳۰ اینچ (۷۵ سانتی‌متر) بیشتر است.

نتایج این مطالعه هم‌چنین نشان می‌دهد که زوج‌هایی که در طول شب با یکدیگر تماس بدنی دارند، نسبت به آن‌هایی که تماسی ندارند، خوشحال‌تر هستند.


این تحقیق که روز سه‌شنبه (۱۵ اپریل-۲۶ فروردین) در “جشنواره علوم بین‌المللی ادینبرگ” در اسکاتلند منتشر گردید، توسط پروفسور ریچارد وایزمن، استاد روان‌شناس دانشگاه هرتفوردشایر انگلیس رهبری شده است.

بر پایه‌ی نتایج به دست آمده، ۴۲ درصد زوج‌ها در هنگام خواب، پشت‌شان را به هم می‌کنند؛ ۳۱ درصد، صورت‌های‌شان در یک جهت است؛ و تنها ۴ درصد رو به یکدیگر می‌خوابند.


هم‌چنین حدود ۳۴ درصد موقع خواب یکدیگر را لمس می‌کنند و ۱۲ درصد، کم‌تر از یک اینچ از هم فاصله دارند؛ درحالی‌که ۲ درصد افراد تحت مطالعه، فاصله‌شان از ۳۰ اینچ بیشتر است.


از سوی دیگر، در بین آن‌هایی که با هم تماس دارند، آن گروهی که صورت‌های‌شان رو به یکدیگر است، از رابطه‌شان بیشتر راضی هستند تا آن‌هایی که رو به یک جهت می‌خوابند و یا پشت‌شان به هم است.


در مقابل، از میان آن‌هایی که با هم تماس ندارند، رضایت آن دسته‌ای که به یک جهت می‌خوابند از رابطه‌شان، بیشتر از آن‌هایی است که رو به یکدیگر یا پشت به هم می‌خوابند.


پروفسور وایزمن در ارتباط با این نتایج می‌گوید: «۹۴ درصد زوج‌هایی که شب را در تماس با یکدیگر می‌خوابند در رابطه‌شان خوشحال هستند درحالی‌که درصد رضایت در میان آن‌ها که تماسی با هم ندارند، ۶۸ درصد است.»


نتایج اخیر، بخشی از تحقیق گسترده‌تر این استاد دانشگاه بر روی خوابیدن و خواب دیدن است. وی در انجام این مطالعه از تحقیقات دکتر ساموئل دانکل، یک روان‌شناس مقیم نیویورک استفاده کرده که به بررسی ارتباط انسان‌ها در هنگام خواب پرداخته است.


یافته‌ی اولیه پروفسور وایزمن ادعا می‌کند افرادی که خیلی به شریک‌شان نزدیک می‌خوابند، احتمالا برون‌گراتر هستند.



برای دیدن تصویر در اندازه اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

'آشتی دو مادر' در پای چوبه ‌دار

'آشتی دو مادر' در پای چوبه ‌دار


در صورت باز نشدن عکسها از آنتی فیلتر استفاده کنید!!!




بلال در سال ۱۳۸۶ در جریان نزاعی خیابانی عبدالله حسین زاده را به قتل رسانده بود

عکس‌های منتشر شده از یک مراسم اعدام در استان مازندران که در پایان با بخشش خانواده مقتول و توقف اجرای حکم همراه شده است، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و با استقبال روبرو شده است.

این گزارش تصویری که روز سه شنبه (۲۶ فروردین - ۱۵ آوریل) در خبرگزاری دانشجویان ایران،کلیک ایسنا، منتشر شده مراسم اعدامی در شهرستان نور در شمال ایران را نشان می دهد که طی آن قرار است جوانی به نام بلال به علت قتل جوانی دیگر به نام عبدالله حسین‌زاده، بالای چوبه دار برده شود.


در تصاویری که کلیک آرش خاموشی تهیه کرده، علاوه بر جمع قابل توجهی از اهالی شهر که برای تماشای مراسم اعدام گرد هم آمده اند، خانواده فرد محکوم به اعدام، بلال، دیده می‌شوند که در آخرین لحظات پیش از اجرای حکم "عاجزانه" از خانواده مقتول درخواست عفو می‌کنند.

آن طور که این گزارش تصویری روایت می‌کند، در آخرین لحظات اجرای حکم و در حالی که بلال طناب‌دار به گردن دارد و روی صندلی ایستاده، مادر مقتول با زدن سیلی به صورت او، از مجریان مراسم می‌خواهد او را اعدام نکنند.

انتشار این مجموعه تصاویر که با عکس‌های شکرگزاری و تشکر خانواده قاتل از مقتول به پایان می‌رسد، در ساعات گذشته واکنش گسترده‌ای در میان کاربران شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توییتر داشته است.

کاربران این شبکه‌های اجتماعی، همزمان با به اشتراک گذاشتن عکس‌های این رویداد، از توقف اجرای این مراسم استقبال کرده‌اند و برخی آن را نشانه‌ای از "شکل‌گیری یک تمایل اجتماعی" برای کاهش استفاده از مجازات اعدام در ایران دانسته‌اند.

بنا بر گزارش سال ۲۰۱۴ سازمان کلیک عفو بین الملل، ایران پس از چین بیشترین آمار اجرای حکم اعدام را دارد.

عکس ها از آرش خاموشی، خبرگزاری ایسنا:



مادر بلال (محکوم به اعدام) یک روز پیش از اجرای مراسم

صندلی و چوبه‌دار لحظاتی پیش از مراسم اعدام

بلال برای اجرای حکم اعدام آورده می‌شود

مادر بلال 'ناامید' و در حالی که دیگر نمی‌تواند روی پا بایستد هنوز دست به دعا دارد

بلال به سوی طناب‌دار برده می‌شود

مادر عبدالله، مقتول، بر سر بلال داد می‌کشد. پسر او به هنگام مرگ فقط هفده سال سن داشت

مادر عبدالله با زدن سیلی به صورت بلال می‌گوید که او را می‌بخشد

مادر و پدر عبدالله با دستان خود طناب‌دار را از گردن بلال باز می‌کنند

مادر بلال برای تشکر به پابوس مادر عبدالله رفته است

مادر بلال و مادر عبدالله یکدیگر را در آغوش می‌گیرند

مادر و برادر بلال از پدر عبدالله تشکر می‌کنند

مردم از پدر عبدالله و خانواده حسین زاده (مقتول) به علت گذشت و بخشش تشکر می‌کنند

جداول مصلحات ومزاجهای خوردنی ها وآشامیدنی ها

جداول مصلحات ومزاجهای خوردنی ها وآشامیدنی ها برای دانلود اینجا کلیک کنید.

دنیا بازیچه یهود


کتاب دنیا بازیچه یهود برای دانلود اینجا کلیک کنید.





رسوب فلزات سنگین در ریه با قلیان


متخصص ریه گفت: تنباکوهای قلیان ۴ هزار ماده سمی از جمله قطران و فلزات سنگین را در ریه رسوب می‌دهند و برجک‌های تنفسی را فلج می‌کنند. تنباکوهای میوه‌ای نیز توتون‌های کپک‌زده‌ای هستند که ۱۶ ماده شیمیایی به آنها اضافه می‌شود.
حسن آذری در گفت وگو با فارس اظهار داشت: استعمال قلیان در میان دختران و پسران جوان افزایش یافته است. این افزایش سرسام آور دیگر مختص قهوه خانه‌ها نیست و در جمع‌های خانوادگی و فامیلی نیز شاهد این امر هستیم چرا که به اشتباه تصور می‌شود که چون دود قلیان از آب می‌گذرد ضرر ندارد و میزان سموم مواد بیماری زای آن کم می‌شود که تصور کاملاً غلطی است.

عضو هیئت مدیره انجمن زندگی بدون دخانیات تأکید کرد: آبی که در قلیان است وظیفه‌اش خنک و مرطوب کردن دودی است که به علت مجاورت توتون با ذغال برافروخته بسیار داغ و خشک شده است که اگر این کار صورت نگیرد بافت دهان، ریه و نای صدمه می‌بیند و هیچ تأثیری در کاهش میزان سموم و مواد سرطان زا مواد دخانی قلیان ندارد.

متخصص ریه در مورد تفاوت توتون و تنباکوهای معمولی و میوه‌ای نیز گفت: توتون‌هایی که قرار است به تنباکوی میوه‌ای تبدیل شوند در انبارها به مدت بیشتری نگهداری می‌شوند.

وی گفت: انبارهایی که متأسفانه مملو از کپک و قارچ هستند در مرحله بعد با اضافه کردن یک اسانس که مخلوطی از 16 ماده شیمیایی است آن را تبدیل به تنباکوی میوه‌ای می کنند که متأسفانه آزمایش‌های مراکز تحقیقاتی نشان داده دو نوع قارچ آسپرژیلوس وکاندیدا در آنها رشد داشته است.

آذری تصریح کرد: قلیان همه مضرات سیگار را دارد و باعث ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی، سرطان، التهاب دیواره عروق، زخم و سرطان‌های گوارشی می‌شود علاوه بر آن استفاده از قلیان به دلیل استفاده مشترک افراد باعث ابتلا به بیماری سل و عفونت ریوی می‌شود.

این متخصص ریه با تاکید بر اینکه استنشاق دود قلیان به ریه صدمه جدی می‌زند، هشدار داد: دود توتون دارای 4 هزار نوع ماده شیمیایی است از قطران و هیدروکربن‌ها گرفته تا فلزات سنگین که این مواد در ریه رسوب می کنند و برجک‌های تنفسی را فلج می‌کنند و روند پاکسازی سموم بدن را مختل می‌سازد و مواد در ریه رسوب می‌کنند.

آذری گفت: برونشیت مزمن،سرطان ریه و عفونت‌های ریه که به ذات‌الریه مشهور است از جمله دیگر بیماری‌هایی است که نتیجه استفاده از قلیان است.