مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

بودا و زن فاحشه

بودا و  زن فاحشه

بودا به دهی سفر کرد . زنی که مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد . بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد . کدخدای دهکده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : «این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید » بودا به کدخدا گفت : « یکی از دستانت را به من بده» کدخدا تعجب کرد و یکی از دستانش را در دستان بودا گذاشت . آنگاه بودا گفت : «حالا کف بزن» کدخدا بیشتر تعجب کرد و گفت: « هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند»

بودا لبخندی زد و پاسخ داد : «هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند . بنابراین مردان و پول‌هایشان است که از این زن، زنی هرزه ساخته‌اند .»


بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه  بودا و  زن فاحشه 

سیاستمدار.مشاور. حسابدار و ....

سیاستمدار: کسی است که می تواند به
شما بگوید به جهنم بروید منتها
به نحوی که شما برای این سفر لحظه
شماری کنید.



مشاور: کسی است که ساعت شما را
از دستتان باز می کند و بعد به شما
می گوید ساعت چند است.


حسابدار: کسی است که قیمت هر
چیز را می داند ولی ارزش هیچ چیز را
نمی داند.



بانکدار: کسی است هنگامی که هوا
آفتابی است چترش را به شما قرض می
دهد و درست تا باران شروع می شود
آن را می خواهد.



اقتصاددان: کسی است که فردا
خواهد فهمید چرا چیزهایی که دیروز
پیش
بینی کرده بود امروز اتفاق
نیفتاد.




روزنامه نگار: کسی است که %50 از
وقتش به نگفتن چیزهایی که می داند
می گذرد و %50 بقیه وقتش به صحبت
کردن در مورد چیزهایی که نمی داند.



ریاضیدان: مرد کوری است که در
یک اتاق تاریک بدنبال گربه سیاهی
می
گردد که آنجا نیست.




فیلسوف: کسی است که برای عده ای
که خوابند حرف می زند.




روانشناس: کسی است که از شما
پول می گیرد تا سوالاتی را بپرسد
که
همسرتان مجانی از شما می پرسد.




جامعه شناس: کسی است که وقتی
ماشین خوشگلی از خیابان رد می شود
و
همه مردم به آن نگاه می کنند، او
به مردم نگاه می کند.





برنامه نویس: کسی است که مشکلی
که از وجودش بی خبر بودید را به
روشی که نمی فهمید حل می کند.




مسئول فروش: کسی است که کاری
ندارد که کار چیست فقط به دنبال
فروش
کردن است




مدیر : کسی است که می خواهد هر
چه سریعتر کارهای محول شده به
خودش
را بین دیگران تقسیم کند و وقتی
کاری خراب شد به دنبال کسی باشد که
به گردن او بیاندازد.

نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا

دایی این دختر نه ساله می گفت که بیش از صدبار این نامه را یواشکی- همان دزدکی خودمان- از لای قرآن شخصی «ندا» بیرون آورده و خوانده و هر بار بیشتر از دفعه پیش اشک هایش سرازیر شده. می گفت اگر ندا بفهمد که این نامه را کسی دیده و یا خوانده، قیامت به پا می کند!

پدر و مادر «ندا» شش سال پیش از هم جدا شده اند. او با مادرش در جنوب شهر تهران زندگی می کند. پدرش از رتبه های برتر کنکور - رتبه ۱۳- بوده که به مصرف مشروبات الکلی معتاد شده است. مادر ندا که دیگر توان تحمل خشونت، بی قید و بندی و کتک کاری های او را نداشته، درخواست طلاق می دهد.

هر چند وضعیت مالی ندا و مادرش ضعیف است اما این دختر نه ساله، از ابتدایی ترین وسایل برای نوشتن داستان و کشیدن نقاشی استفاده می کند. از تخیل فوق العاده و استعداد قابل تحسینی در داستان نویسی و نقاشی برخوردار است. دایره لغاتش شگفت انگیز است اما غلط املایی زیاد دارد و البته این هم طبیعی است چرا که او هنوز نه سال بیشتر ندارد.

راستش را بخواهید من هم که نامه محرمانه او را به خداوند خواندم بی اختیار اشک هایم سرازیر شد. بد نیست ما آدم بزرگ ها هر وقت که دلمان غبار دنیا می گیرد، خدا را از لابلای احساس بچه ها جستجو کنیم. بچه ها همیشه با خدا هستند:

«از طرف ندا به خدا

خدایا به من و مادرم کمک کن مشکلات خود را با هم هل (حل) کنیم. خدایا کمک کن... خدایا اُمر (عمر) مادرم را زیاد کن که تا سن ۶۶ سالگی هداکثر (حداکثر) اُمر (عمر) داشته باشد؛ بیشتر، تا هدود (حدود) ۷۸ سالگی زنده باشد.




خدایا من این حرف ها را از ته دل خوام زد و می زنم و گفته ام. خدایا پدرم را آزار بده جوری که به اندازه مادرم رنج ببیند چون من عاشق مادرم هستم و حتی یک زره (ذره) هم پدرم را دوست ندارم. خدایا مرا کمک کن تا در هنر نقاشی موفق شوم. خدایا من که می دانم موفق می شوم البته با کمک شما. من فقط به تو اتقاد (اعتقاد) دارم پس به من کمک کن.




خدا! راستی من می خواستم به تو چیزی بگویم؛ مگر تو نمی گویی بچه ها فرشته اند؟ پس دعایم را زود مستجاب کن. لتفا (لطفا) دعاهای مرا مستجاب کن و به مشکلات مالی ما کمک کن تا پولدار شویم. خدایا مرا ببخش که نماز نمی خوانم».




نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا نامه محرمانه یک فرزند طلاق به خدا

انواع ماچ و ملوچ !!!





















 











 









 

 









انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!انواع ماچ و ملوچ !!!

قانون نظام وظیفه تغییر می‌کند


فارس: مدیر‌کل بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی ‌کل ‌کشور گفت: عمده نارضایتی مردم از قانون نظام وظیفه است نه برخورد مسوولان، که این قانون در دست تجدیدنظر است.

قاسم مزینانی مدیر‌کل نظارت و بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی ‌کل ‌کشور اظهار داشت: در تدوین بازرسی‌های برنامه‌ای سال 89، انجام بازرسی‌های سرزده از نیروی انتظامی مدنظر قرار گرفت و پس از صدور دستورالعمل رئیس سازمان بازرسی‌کل‌کشور در سال جاری، 8 مورد بازرسی سرزده به صورت فوق العاده در برنامه وزارت دفاع و نیروی انتظامی گنجانیده و در حال اجرا است که هدف آن بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاه و جلب رضایت ارباب رجوع است.

مدیر‌کل نظارت و بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی کل کشور، به محدویت‌های ورود به برخی دستگاه‌های امنیتی اشاره کرد و افزود: طبق بند سوم اصل 156و اصل 174 قانون اساسی این اجازه به سازمان بازرسی‌ کل ‌کشور داده شده است و با توجه به وظایف ذاتی و حساسیت دستگاه‌های تحت نظارت، طبعا محدودیت‌هایی وجود دارد که با رایزنی‌هایی انجام گرفته امیدواریم رفع موانع شود.

مزینانی تصریح کرد: جهت رفع موانع، مبادرت به برگزاری جلسات متعددی با امرا، سرداران و مقامات امنیتی کشور نموده که تاثیرات خوب و مطلوبی را به همراه داشته است.

وی در خصوص برنامه‌های بازرسی گفت: اجرای 20 مورد بازرسی برنامه‌ای و رسیدگی به 80 پرونده و شرکت در 70 جلسه برگزاری مناقصات از جمله اقدامات این اداره ‌کل بوده است. ضمنا درسال جاری 11 مورد بازرسی فوق‌العاده انجام شد که 8 مورد آن سرزده بوده و اثربخشی‌های مطلوب داشته و موجب رضایتمندی مردم مخصوصا در امور ‌کلانتری‌ها شده است.

 مدیر‌کل نظارت و بازرسی امور نظامی، انتظامی و امنیتی سازمان بازرسی ‌کل ‌کشور در خصوص بازرسی از سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: در سال جاری این مرکز به صورت فوق‌العاده (سرزده) مورد بازرسی قرار گرفت. وضعیت کلی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در حال بهبود است. مخصوصا با استفاده از سامانه دولت الکترونیک و تسریع در انجام امور مربوطه، بهبودی نسبی در جلب رضایت مردم حاصل شده است. همانطور که مطلع هستید عمده نارضایتی مردم از قانون نظام وظیفه است نه برخورد مسوولان، که این قانون در دست تجدیدنظر است.

مزینانی در پایان از‌ شهروندان خواست موارد تخلف یا سوء جریان در رابطه با نیروی انتظامی و دیگر مراکز نظامی و امنیتی را از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس http://shekayat.bazrasi.ir و یا تلفن 136 اعلام کنند.

 
 
منبع:farsnews.com