مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اس ام اس جام جهانی

اس ام اس جام جهانی

 

world cup 2014  جام جهانی  2018

ای کاش زندگی مثل فوتبال بود ، که خوشی را پاس ، جدایی را شوت ،

بی وفایی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل می کردیم .

 



 

پیش بینی غضنفر در مورد جام جهانی :

به نظر من تو جام جهانی خارج قهرمان میشه !

 



 

عاشقی مثل فوتبال میمونه ، اگه مهربونی کنی گل میزنی . . .

 


14

 

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه  300 هزار تومان برنده شدید ،

لطفا برای دریافت جایزه 299 هزار تومان شارژ به این شماره ارسال نمایید .


 



 

جام جهانی  world cup 2018  2014  2022

میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند.اونم توپه.

منم می‌خوام فوتبالیست بشم

چون تو خیلی توپی!!!

 



 

جام جهانی  شیپور  بوق  world cuo 2014

 

این روزها همه مخشان صدای «ووووزلای» میدهد.

.

.

. شما چطور

هشت‌پا برنده بازی فینال را اعلام کرد

هشت‌پا برنده بازی فینال را اعلام کرد

 

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری جدید


دلم برات تنگ شده بود ،


حالا می فهمم چرا !

مال ِ کشِ شلوارم بود!!



نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر…

و می دانی که کویر بدون باران زنده است…

پس برو بمیر


سه روش فرشته شدن :

۱٫ ..

۲٫ ..

۳٫ ..

چیه ؟

تو اول ادم شو فرشته شدن پیشکشت



وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!



دوستان خوب مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره…

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!


هرکی ارمنی بلده بخونه

( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا)

هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه   و   اس ام اس عاشقانه  و اس ام اس عاشقانه 


در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!

********************************

تقدیم به کسى که درکنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد.

********************************

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

********************************

کاش بدونی نبودنت، یا تا ابد ندیدنت، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت.


********************************

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.

********************************

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی، نه حاشیه ای از یاد رفتنی

********************************

نظامی ترین جمله عاشقانه: توی اردو گاه قلبت ، منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی ، توی این قلعه ی سنگی

********************************

آن سوی دلتنگی ها همیشه (خدایی) هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست...!

********************************

من می دونم که قشنگی راه رفتن زیر بارون اینه که هیچکس اشکام رو نمی بینه.

********************************

گفتی دوستم داری به اندازه همه قطرات بارونی که به صورتت برخورد می کنه و منم گفتم دوستت دارم بدون توجه به چتری که رو سرت داری!!!

********************************

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.

********************************

ای کاش به زمانی بر می گشتیم که تنها غم مان شکستن نوک مدادمان بود.

********************************

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم.

********************************

اگه گفتی امروز چه روزیه؟

...

بگو دیگه

...

زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

********************************

عشق کلامی از نور است که دستی نورانی آن را بر برگی از نور نگاشته است...

********************************

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند.