مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

کارهایی که خانم‌ها انجام می‌دهند و آقایان را عصبانی می‌کنند

کارهایی که خانم‌ها انجام می‌دهند و آقایان را عصبانی می‌کنند

کارهایی که خانم‌ها انجام می‌دهند و آقایان را عصبانی می‌کنندمی‌خواهید بدانید واقعا چه چیزهایی آقایان را عصبانی می‌کند؟ اشتباه نکنید، آنها خانمها را دوست دارند اما در زیر نکاتی وجود دارد که آقایان نسبت به آنها گله و شکایت دارند.می‌خواهید بدانید واقعا چه چیزهایی آقایان را عصبانی می‌کند؟ اشتباه نکنید، آنها خانمها را دوست دارند


اما در زیر نکاتی وجود دارد که آقایان نسبت به آنها گله و شکایت دارند.

1. وسواس و تفتیش بیش از حد هنگام خرید
چک کردن میوه‌ها درموقع خریدن میوه موضوعی است که آقایان را عصبانی می‌کند. شاید حق با آنها باشد. آیا واقعا می‌شود هنگام خرید کنسروها را هم بیش از اندازه چک کرد؟

2. شلوغی و به هم ریختگی ظروف در آشپزخانه
آشپزخانه شلوغ و به هم ریختن ظروف در آشپزخانه شاید تنها موضوعی باشد که تا حد زیادی آقایان را عصبانی می‌کند.

3. تمیزکردن حمام بعد از رفتن مهمانها
"هرزمانی که ما مهمان داریم باید حمام و وان حمام را تمیز کنیم." شستن و تمیز کردن وان حمام کار بدی نیست و ما همه نظافت و تمیزی را دوست داریم اما آیا کسی که برای مدت کوتاهی مهمانی می‌رود نیاز به حمام رفتن دارد؟

4. تماس‌های بی مورد و کم اهمیت خانمها
برای آقایان بسیار آزاردهنده است زمانی که خانمی با آنها تماس می‌گیرد و حرف خاصی برای گفتن ندارد.

5. تردید بیش از حد خانمها
گاهی اوقات که زوج‌ها با هم برای صرف غذا به رستوران می‌روند، طبیعی است که منوی غذا را خانمها می‌بینند اما هنگامی که آقایان با تردید خانمها برای انتخاب غذای مورد علاقه شان روبه رو می‌شوند و زمان زیادی را صرف این کار می‌کنند عصبانی می‌شوند.

6. رانندگی خانمها با حواس پرت
زمانی که خانمها هنگام رانندگی داستان یا موضوعی را تعریف می‌کنند، حواسشان به جزئیات آن پرت می‌شود و دقت کافی به رانندگی شان نمی‌کنند. رانندگی با حواس پرت خانمها موضوع دیگری است که آقایان را عصبانی می‌کند.

7. اختلاف در تنظیم درجه شوفاژ یا کولر
زمانی که آقایان دمای خانه را طوری تنظیم کرده اند که در آن احساس راحتی می‌کنند، سر و کله خانمشان پیدا می‌شود و به صورت پنهانی درجه آن را کم یا زیاد می‌کنند. در زمستانها کم و در تابستانها زیاد.

8. کارهای تمام نشدنی خانمها با آقایان و تذکر مدام آنها
زمانی که خانمها کارهای زیادی را به آقایان محول می‌کنند و چندین بار به صورت شفاهی آنها را متذکر می‌شوند، آن هم درست در وسط انجام دادن کارهای خودشان(آقایان)، موضوعی است که آقایان را عصبانی می‌کند.

ترفند های یاهو مسنجر

ترفند های یاهو مسنجر

http://www.sizzledcore.com/wp-content/uploads/2007/12/ymsger-9.jpg
1. ترفند انتقال Add list های یک ID به ID دیگر

رای این کار: ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید. سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید. بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید. در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید. حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد. در مرحله پایانی میبایست با ID که add list هایتان را برایش فرستاده اید لوگین بشوید. به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید. حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.
2.ایجاد سطر جدید در پیامهای ارسالی در یاهو مسنجر

همانطور که خود نیز می دانید در یاهومسنجر ، هنگامی که در پنجره PM برای طرف مقابل مشغول تایپ پیغام هستید اگر کلید Enter را فشار دهید دهید پیغام برای طرف ارسال می شود ولی اگر شما بخواهید همانند دیگر نرم افزارهای ویرایشی مثل Word و Notpade و ?. هنگامی که کلید Enter را بزنید به خط بعد بروید چه باید کنید ؟ این کار در هنگام چت خیلی کاربردی و حیانی است که بخواهید به سطر بعد بروید و مطلبی را از سر خط شروع کنید و یا اینکه بخواهید بین متن خود چند سطر فاصله دهید ?. فقط کافی است در پنجره چت به جای استفاده از دکمه Enter کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را بزنید . به همین راحتی ? (به همین خوشمزگی ? ) . این ترفند در چت روم نیز عمل میکند . پس از استفاده ، خواهید دید که استفاده از این ترفند چقدر حیاتی و پر کاربرد است .

3. پنهان شدن فقط برای یک ID مورد نظر

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در محیط نرم افزار Yahoo Messenger باشید وبا ورود بک شخص ، وضعیت خود را به Invisible تغییر دهید. طبعا با این عمل ، شما برای تمامی Add هایتان به صورت خاموش درخواهید آمد که چندان جالب نیست. با بهره گیری از این ترفند میتوانید کاری کنید که تنها برای همان یک نفر به حالت Invisible در بیایید و بتوانید به صورت آنلاین با سایر دوستان خود چت کنید. بدین منظور بر روى ID مورد نظر کلیک راست کنید ، سپس بر روى عبارت Stealth settings کلیک کنید و عبارت permanently Offline ) همیشه خاموش) را انتخاب کنید. حال اگر شما براى تمام دوستان خود Available باشید، برای این شخص مورد نظر Off هستید. براى بازگرداندن تنظیمات، مراحل قبل را طى کرده و سپس عبارت Online را انتخاب کنید.

4. یک ترفند بسیار جالب در سایت یاهو !

ابتدا پیش از هر کاری Speaker های سیستم خود را روشن کنید . حالا به صفحه اصلی سایت یاهو بروید. (www.Yahoo.com) اجازه بدهید تا صفحه به طور کامل لود شود اکنون به لوگوی قرمز رنگ یاهو در بالای صفحه سمت چپ توجه کنید. حالا روی علامت تعجب موجود روی لوگو کلیک کنید! یاهوووووووووووووووووووووو

5. آیا در لیست دوستم هستم؟

وقتی با یک نفر Chat می کنید از کجا می فهمید طرف مقابل شما را در لیست خود Add کرده است یانه! کافی است به طرف مقابل یک PM بدهیم و هنگامی که جواب طرف مقابل رسید به بالای پنجره ی مخصوص PM نگاه کنید. دو حالت ممکن است رخ دهد: 1.اگر طرف مقابل شما را در لیستش نداشته باشد، در بالای صفحه به صورت زیر اسم ها را مشاهده خواهیم کرد: Yahoo Send ID Instant Messenger در این صورت می بینید که بین ID دوست شما و Instant Messenger فقط یک خط وجود دارد که این نشان می دهد که طرف مقابل شما را Add نکرده است. 2.اگر بین ID دوست شما و Instant Messenger دو خط دیده شود مانند: Yahoo Send ID?Instant Messenger در این صورت ID شما در لیست دوستان تان وجود دارد.

6. چگونه بفهمیم کدام یک از دوستانمان به صورت Invisible وارد Yahoo Messenger شده است؟

برای این کار بر روی نام فردی که می خواهید بفهمید Invisible آمده یا نه، کلیک راست کنید و از سندی که ظاهر شده گزینه ی Invite Conference را انتخاب کنید. سپس منتظر بمانید، در این صورت چهار حالت ممکن است رخ دهد: 1. کاربر مورد نظر حضور ندارد، پس پیغامی به صورت زیر ظاهر می شود: None if the Users in the invite list are available t.join the conference.Please try at a later time 2.کاربر در اینترنت حضور دارد ولی دعوت شما را رد می کند سپس در کادر پنجره ی کنفرانسش پیغامی مبنی بر اینکه من دعوت شما را رد می کنم ظاهر می شود! خوب پس کاربر حضور داشته که توانسته دعوت شما را رد کند. 3.کاربر به دعوتی که شما برای کنفرانس برای او فرستاده اید پاسخ مثبت می دهد، پر واضح است که او حضور دارد و شما می توانید نام او را در پنجره کنفرانس ببینید. 4.هیچ پیغامی وارد نمی شود! این کاربر دست شما را خوانده و به پیغامی که حاوی پرسش مبنی بر دعوت شما به کنفرانس است پاسخ نمی دهد تا لو نرود. پس نتیجه می گیریم که کاربر حضور دارد. در نتیجه فقط هنگامی که واقعا کاربر حضور ندارد حالت اول رخ می دهد، در بقیه حالات حتما کاربر حضور دارد شک نکنید.

7. فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است. بدین منظور: نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید. از منوی Messenger به Preferences بروید. در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید. اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید. حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید. در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید. دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود. اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد ، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar ، پیام او را بخوانید. دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید ، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.

8. تبدیل متن به تصویر به وسیله سایت یاهو!

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید! برای اینکار: مرورگر اینترنتی خود را اجرا کنید: سپس آدرس زیر را در نوار آدرس وارد کنید: http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=majid در آدرس بالا ، در انتهای آن به جای عبارت majid در جلوی علامت مساوی ، بایستی عبارتی که دوست دارید به تصویر تبدیل شود را وارد کنید. سپس Enter بزنید تا متن خود را به شکل تصویری مشاهده کنید.

رکورد بیشترین جریمه بد حجابی توسط زن 30 ساله شکست

رکورد بیشترین جریمه بد حجابی توسط زن 30 ساله شکست

http://i45.tinypic.com/eu1ugl.jpg

بیشترین جریمه بدحجابی با 1.200.000 در 2سری توسط یکی از خانوم ها شکسته شد
عینک بالای سر : 18000 تومام ، مانتوی کوتاه 25000 تومان ، مانتوی روشن 25000 تومان ، پوست برنزه 35000 تومان ، موی روشن( بسته به نوع رنگ ) 50000 تا 1500000 تومان ... ، نرخ های فوق برای سال 89 ، 90 تعیین شده است . شماره حساب 1214 نیروی انتظامی ، قابل پرداخت در کله شعب بانک ملی ...

اخبار ضد و نقیض درباره مسلمان شدن فوتبالیست مشهور! (+عکس)

اخبار ضد و نقیض درباره مسلمان شدن فوتبالیست مشهور! (+عکس)



اخبار ضد و نقیض درباره مسلمان شدن فوتبالیست مشهور! (+عکس)

اخیرا عکس‌هایی از «ریکاردو کاکا» منتشر شده که گرایش دینی این بازیگر سرشناس فوتبال را به اثبات می‏رساند. در این عکس، او را...

«ریکاردو کاکا» چندی پیش طی آمادگی تیم‌ها برای حضور در جام جهانی، به همراه تیم ملی برزیل برای برگزاری اردوی تیم کشورش به کویت سفر کرده بود. گفته می‌شود وی در آنجا نعدادی کتب اسلامی خریداری کرد. همین مسأله سبب شد تا عده‏ای فکر کنند «کاکا» مسلمان شده است!
 

اخیرا عکس‌هایی از «ریکاردو کاکا» منتشر شده که گرایش دینی این بازیگر سرشناس فوتبال را به اثبات می‏رساند.
در این عکس، او را در لباسی با عنوان "I belong to jesus" (من به مسیحیت تعلق دارم) می‏بینیم که این مسأله منافی تمام گمانه‏زنی‏های پیشین درباره اسلام آوردن کاکاست
 

دو ترم محرومیت درانتظار دانشجویان سیگاری

دو ترم محرومیت درانتظار دانشجویان سیگاری





دو ترم محرومیت درانتظار دانشجویان سیگاری
دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات شیوه نامه جدید اجرایی انضباطی دانشجویان از ممنوعیت مصرف سیگار و مواد دخانی در محیط دانشگاهها و اجرای تنبهیات در این حوزه خبر داد...


 

 دکتر سید مهدی طیبی تفرشی فزود: در شیوه نامه جدید اجرایی انضباطی دانشجویان استعمال دخانیات در دانشگاه و اماکن مرتبط یعنی هر فضایی که به دانشجو و دانشگاه مرتبط باشد تخلف اخلاقی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در صورت ارتکاب دانشجویان به این تخلف در مرحله اول بندهای 2 تا 5 شیوه نامه اجرایی که از اخطار شفاهی تا درج در پرونده است اعمال می شود و در صورت تکرار تا بند 12 که در نهایت به دو ترم محرومیت (تعلیق) می انجامد قابل تشدید است.

طیبی یادآور شد: البته تاکنون حکمی در این زمینه نداشته ایم که دانشجویان به طور عمدی بخواهند فضا را آلوده کنند و تاکنون با اخطار شفاهی موضوع حل شده است.

وی تاکید کرد: این شیوه برای کلیه دانشجویان دختر و پسر اجرا می شود و تفاوتی نیز میان دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت یا علوم وجود ندارد.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت در همایش روز جهانی مبارزه با دخانیات نسبت به افزایش دانشجویان دختر سیگاری هشدار داده بود.

از سوی دیگر آخرین تحقیقاتی که مرکز تحقیقات و کنترل دخانیات امسال انجام داده است نشان می دهد 75 درصد افراد سیگاری در سنین زیر 20 سال سیگار کشیدن را آغاز می کنند و تحقیقات انجام شده در مورد میزان مصرف سیگار در بین دانشجویان کشور نشان می دهد میزان مصرف سیگار در بین دانشجویان 16 درصد است.

بر اساس این تحقیق میزان مصرف سیگار در دانشجویان پسر 25 درصد و در دانشجویان دختر 6 درصد است. بر اساس نتایج این تحقیق، میزان مصرف سیگار در بین دانشجویان پزشکی نسبت به سایر رشته ها بیشتر است.
در مطالعه دیگری که بیش از یک هزار نفر از دانشجویان مورد بررسی قرار گرفتند یک هزار و 66 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پرسشنامه‌ای را تکمیل کردند که نتایج نشان داده 3/16 درصد آنها سیگاری هستند که از این تعداد 4/25 درصد مذکر و 5 درصد مونث بودند.

بر اساس دیگر نتایج این مطالعه دانشجویان پسر به اندازه جامعه عمومی ‌سیگار می‌کشند و دانشجویان دختر در مقایسه با آمار طرح سلامت نسبت به زنان جامعه عمومی ‌بیشتر سیگار می‌کشند. همچنین با توجه به یافته ها مشخص شده است میزان استعمال دخانیات طی دوره تحصیل دانشگاه به ‌نحو معنی‌داری افزایش می ‌یابد.