مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

دانلود نرم افزاری برای جلوگیری از سو استفاده هکران

دانلود نرم افزاری برای جلوگیری از سو استفاده هکران؛
اگر از مودم وای فای دارید و از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، همیشه به این موضوع فکر می کردید که آیا هکر‌ها از اینترنت شما دزدی می‌‌کنند یا نه؟ دریچه فناوری اطلاعات با آموزش و معرفی نرم افزار خیال شما را راحت می کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.
نرم افزار Wireless Network Watcher یک برنامه تحت ویندوز رایگان است که Wi-Fi شما را از گزند غریبه‌ها در امان می‌دارد. در واقع با استفاده از این برنامه هرگاه دستگاه دیگری نیز از اینترنت شما استفاده کند، به شما هشدار داده خواهد شد. برای استفاده از این برنامه بسیار ساده مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه Wireless Network Watcher را دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کنید و بعد کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.

توجه کنید که پرینتر و سایر دستگاه‌های موجود در شبکه خانگیتان در این برنامه نمایش داده می‌شوند. بنابراین در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.
منبع:

  برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید


سناریوی مرگبار پسر جوان برای ازدواج با زن دایی

سیرنیوز:پسر جنایتکار که با همدستی زن دایی خود نقشه قتل دایی اش را اجرا کرده بود با تایید حکم قصاص در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
به گزارش سیرنیوز،دوم آذرماه سال 89 همزمان با شکایت مردی در پلیس آگاهی ورامین راز این جنایت فاش شد.
او به کارآگاهان گفت: خانه ام را به زوج جوانی اجاره داده بودم که امروز زن مستاجر سراغم آمد و گفت: همسرم برای کار به بندر عباس رفته به همین خاطر قصد دارم خانه را زودتر از موعد قرارداد تحویل دهم. تخلیه ناگهانی خانه و مشاهده لکه های خون در اتاق خواب باعث شد به موضوع مشکوک شده و به اداره آگاهی مراجعه کنم.
در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه مورد نظر شده و در بازرسی آنجا دریافتند آثار خون متعلق به انسان می باشد. به همین خاطر از زن صاحب خانه به نام محبوبه تحقیق کردند.
زن جوان در بازجویی ها به ماموران گفت دیشب دست همسرم با چاقو برید و آثار خون روی دیوار متعلق به این ماجرا می باشد. شوهرم به نام رضا صبح امروز برای کار به بندرعباس رفت و قرار است من نیز وسایل خانه را به آنجا ببرم.
ماموران که به اظهارات محبوبه مشکوک شده بودند تحقیقات خود را بر روی او متمرکز کردند. ردیابی تماسهای زن جوان نشان داد او با خواهرزاده همسرش به نام حمید ارتباط پنهانی دارد. با کشف این سرنخ حمید دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.
پسر جوان در ابتدا منکر اتهامات خود شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از دو سال قبل به صورت تلفنی با زن دایی خود ارتباط دارم. پس از مدتی متوجه شدم عاشق او شده ام و موضوع ازدواج با هم به میان کشیدم. اما دایی ام سد راه ما بود  به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم. شب حادثه محبوبه به خانه مادرش رفت و کلید خانه را به من داد من هم حدود ساعت 5 صبح وارد خانه شده و دایی خود را با ضربه های کارد کشتم. بعد از قتل جسد را داخل یک کمد قرار داده و با کمک دو افغانی به بیابانهای اطراف ورامین انتقال دادم.
با اعترافات حمید همسر مقتول نیز به همدستی در این جنایت اعتراف کرد.
دهم تیرماه سال گذشته متهمان در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و قضات دادگاه پس از دفاعیات متهمان حمید را به قصاص محکوم کردند. محبوبه نیز به اتهام معاونت در قتل به 15 سال حبس و 20 سال تبعید محکوم شد.
با اعتراض دو متهم پرونده حکم آنها از سوی قضات ششم دیوان عالی کشور مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
منبع:مهر