مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن

قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن




1.jpg&Height=200&Width=200&Quality=High

به گزارش سه نسل، احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره نقل و انتقالات گفت: این ایام می‌گذرد و ما که در باشگاه مسئولیت داریم باید مراقب باشیم و تحت تاثیر این فضای کاذب قرار نگیریم. آن چیزی که بیشتر به این مسائل دامن می‌زند دلال‌ها هستند که برای بازیکنان درجه 2 و 3 رقم‌های سنگینی را طلب می‌کنند.

* نباید اجازه دهیم دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نتیجه وضعیتی که در فوتبال پیش آمده را در بازی ایران با قطر و ازبکستان دیدیم. بازیکنانی که رقم‌های سنگین طلب می‌کنند در دیدار مقابل قطر خوب ظاهر نشدند. همه باید مراقب باشیم به ویژه اینکه فوتبال و باشگاه‌های ما دولتی هستند و هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند و هزینه پرداخت شده از بیت‌المال است. همه باید مراقب باشند و اجازه ندهند دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند و از این راه سود سرشاری به جیب بزنند بدون اینکه کوچکترین زحمتی در این عرصه کشیده باشند. به جای هزینه سنگین در خرید بازیکن باید در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم.

* آقایان می‌دانند دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند

رسولی‌نژاد درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه رویانیان از رانت دولتی استفاده می‌کند و ما این رانت را نداریم به فارس گفت: استقلال و پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش هستند و هنوز بودجه وزارت ورزش ابلاغ نشده است. به همین دلیل کمکی که باید انجام شود هنوز ابلاغ نشده است. اینکه گفته می‌شود هر دو دولتی هستیم تا اینجا درست است، اما اینکه دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند آقایانی که سال‌ها در فوتبال بودند خودشان می‌دانند.

* هزینه بعضی باشگاه‌ها به 30 میلیارد هم می‌رسد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر داخلی خاطرنشان کرد: تا هفته آینده موضوع حامی مالی نهایی می‌شود و از این راه می‌توانیم کمک بگیریم، اما با توجه به رقم‌هایی که در بازار شنیده می‌شود، فکر می‌کنم هزینه بعضی باشگاه‌ها فقط برای خرید بازیکن به 30 میلیارد هم برسد. وزارت ورزش نمی‌تواند دخالت کند و فدراسیون فوتبال باید مستقل کارش را انجام دهد، اما اینکه ما بنشینیم تا سند به دستمان برسد درست نیست. آنهایی که می‌خواهند می‌توانند بگردند و اسناد را به‌دست آورند.

* شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون برای یک فصل گرفته است

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش تصریح کرد: شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای یک فصل قرارداد بسته که سازمان لیگ باید آن را پیگیری کند. این مبالغ رقم‌های سنگینی است که یا جوسازی است یا واقعیت دارد و باید رسیدگی شود. استقلال متعلق به دولت است و ما می‌آییم و می‌رویم؛ در این صورت ممکن است با رفتن ما ده ها میلیارد تومان بدهی جدید ایجاد شود.

استقلال حدود 12 میلیارد تومان بدهی دارد و گفته می‌شود بدهی پرسپولیس تا پیش از فصل قبل حدود 20 میلیارد تومان بوده، اگر به این بدهی، امسال هم 20 تا 30 میلیارد اضافه شود، چه می‌شود؟

* 10 بازیکن یک میلیاردی در یک باشگاه

رسولی‌نژاد با بیان اینکه گفته می‌شود یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی خریده به فارس تصریح کرد: اگر این خبر صحت داشته باشد این باشگاه 30 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که سازمان لیگ باید پیگیری کند.

معاون حقوقی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که برنامه وزارت ورزش در این خصوص چیست گفت: وزارتخانه، هم اداره کل بازرسی دارد و هم حراست که به این موارد ورود خواهند کرد. ممکن است سرمایه‌داران بیایند و برای باشگاه‌های بزرگ هزینه کنند و این باشگاه نتواند این بدهی را بپردازد، آنها می‌توانند باشگاه را صاحب شوند که این نگرانی وجود دارد.

تولید کالباس خمیر مرغ !!

تولید کالباس خمیر مرغ !!


 

sosis-kalbas.jpg

بی جهت نیست که خیلی از مغازه های مرغ فروشی علاقه دارند که مرغ فروخته شده را برای شما پاک کنند و با ذوق و شوق به شما می گویند برایتان 4 تکه کنم یا 8 تکه !!!


رییس سازمان غذا و دارو : تولید کالباس خمیر مرغ !!!!

لطفابرای بچه هاهم بخوانید

مصاحبه رییس سازمان غذا و دارو را بخوانید


ازمرغ فروش می خواهید که مرغ راپاک کند وتمام پوست و اشغال وچربی و دل و روده انرا بگیرد
او هم این کار رامی کند و زواید را درسطلی میریزد ومرغ پاک کرده را به بیش از دو برابرقیمت به شما می فروشد
چندروزبعدبرای فرزندان دلبندتان باقیمت های گزاف پیتزا یا ساندویچ کالباس و  سوسیس سفارش می دهید وچه بسا خودتان هم با لذت ناخنکی به ان می زنید وکلی خوشحال می شویدکه چه غذای دلچسبی برای فرزندانتان خریده اید غافل ازاین که همان پوست و دل و روده و پی و چربی های مملو از هورمون را که چند روزقبل به  قیمت مرغ کامل و پاک نکرده خریده و سپس دور ریخته بودید دوباره خریده اید و بالذت شاهدخورده شدن انها توسط فرزندان عزیز و دلبندتان هستید
بعدهم غصه می خورید که چراسینه پسرهشت نه ساله دلبندتان مانند سینه های یک دختر سیزده چهارده ساله شده وکم کم دارد نیاز به سینه بند پیدا می کند

و دلخراش تر انکه همین فرزندی راکه ازجان خود عزیزتر می دارید به سی سالگی نرسیده به دلیل چاقی و اختلالات هورمونی و گرفتگی عروق  باید از این مطب به ان مطب و از این بیمارستان به ان بیمارستان ببرید و بر  بخت بد او و بخت بدخودتان نفرین کنید 


تولید کالباس و سوسیس زیر پله‌ای و روی پله ای از خمیر امحا و احشای مرغ!
فارس:رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام تولید سوسیس و کالباس زیر پله‌ای و استفاده از خمیر مرغ (که حاوی همه امحا و احشای زائد مرغ هم هست) در تولید این محصولات گفت: حتی اگر جلوی چشمم از بهترین جای گوشت هم در تولید این فرآورده‌ها استفاده کنند لب به سوسیس و کالباس نمی‌زنم. 

احمد شیبانی درباره وضعیت تولید فرآورده‌های پروتئینی در کشور افزود:‌ وقتی ما حدود ۲ سال پیش مسئولیت غذا و دارو را پذیرفتیم برخی تولید کنندگان سوسیس و کالباس از خمیر مرغ که حاوی همه امحا و احشا و اشغال مرغ بود استفاده می‌کردند.
وی ادامه داد: ما نامه نوشتیم که جلوی این کار را بگیریم، بگذریم که چقدر اذیت شدیم و چقدر مقاومت کردند اما این یک واقعیت است که می‌گفتند اگر ما از این مواد استفاده نکنیم ضرر می‌کنیم.
معاون وزیر بهداشت گفت: برخی کارخانه‌های بزرگ و معروف آمدند که این دستورالعمل را رعایت کنند اما بعد معلوم شد که یکسری تولید کنندگان زیر پله‌ای و قاچاق در بازار هستند که این کارها را می‌کنند و محصولات با قیمت ارزان وارد بازار می‌کنند و در اختیار ساندویچی‌ها قرار می‌دهند.

وی افزود: کارخانه‌های بزرگ و معروف سوسیس و کالباس که از وزارت بهداشت پروانه دارند، مشکلات کمتری دارند اما همه سوسیس و کالباس‌های که در بازار هستند که از برندهای معروف نیستند، شما می‌روی در ساندویجی یک کالباس یا سوسیسی را لای نان می‌گذارد و به شما می‌دهد از کجا می‌دانید که چیست.

رئیس سازمان غذا و دارو اضافه کرد: تازه سوسیس و کالباس فله هم در بازار هست، ما وظیفه داشتیم این برخورد را داشته باشیم و محکم هم پای آن ایستادیم و گفتیم خلاف است بعد هم آیین نامه آن را به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ کردیم و گفتیم پیگیری می‌کنیم.
وی گفت: البته اگر محصولات قاچاق وارد بازار شود باید مسئولان معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و بهداشت محیط با آن برخورد کنند و مأموران بهداشتی که در محل عرضه مرغ در مغازه‌ها حاضر می‌شوند و جلوی آنها مرغ را پوست می‌کنند و اشغالش را در یک ظرف می‌اندازند باید مراقبت کنند که این اشغالها وارد سیستم نشود.
شیبانی افزود: بنده خودم لب به سوسیس و کالباس نمی‌زنم حتی اگر جلوی چشمم گوشت ران را هم بگذارند و با آن سوسیس و کالباس درست کنند باز هم نمی‌خورم و کلاً وزارت بهداشت به مردم توصیه می‌کند که اصلاً در ایران فست فود و سوسیس و کالباس یا همبرگر نخورند.


مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر مضرات سوسیس و کالباس و همبرگر

پدری که پسرش راهزار بار قهرمان کرد

پدری که پسرش راهزار بار قهرمان کرد


وقتی ریک هویت در دهم ژانویه ۱۹۶۲در زایمانی سخت به دنیا آمد پزشکان متوجه شدند که به خاطر پیچیده شدن بند ناف به دور گردن و نرسیدن اکسیژن به مغز این پسر، او دچار فلج مغزی شده است. همان موقع دکترها به پدر او گفتند که بهتر است به فکر یک مؤسسه نگهداری از معلولان باشد چون این بچه چیزی بیشتر از یک «گیاه» برای آنها نیست چون قادر به حرف زدن و راه رفتن نخواهد بود.

مجله مهر: دیک هویت اما وقتی دید در داخل اتاق بیمارستان چشم‌های پسرش دنبالش می‌کند امید در دلش زنده شد و فهمید که روزی می‌تواند با او ارتباط برقرار کند. او ریک را به خانه برد و تا سال‌ها او را هر هفته برای مداوا پیش پزشکی برد که با او مانند یک بچه معمولی رفتار می‌کرد. جودی، مادر ریک هم سالها هر روز ساعت‌ها وقت صرف کرد تا با استفاده از کارت‌هایی که روی آنها حروف الفبا نوشته شده بود به او خواندن و نوشتن را یاد دهد.



وقتی ریک ۱۱ساله شد بالاخره توانست با استفاده از یک کامپیوتر با پدر و مادرش ارتباط برقرار کند و خیلی‌ها فهمیدند با وجود معلولیت او از بسیاری از هم سن و سال‌های خودش باهوش‌تر است. ریک می‌توانست چیزهایی را که می‌خواست بگوید را تایپ کند و یک نرم‌افزار حرف‌هایش را به صوت تبدیل می‌کرد. پس از مدتها تلاش دیک هویت، بالاخره پسرش با این روش توانست برای تحصیل وارد مدرسه بچه‌های عادی شود. ورود به مدرسه اما تنها موفقیت دیک و ریک هویت نبود.

تشکیل تیم هویت‌ها

در سال ۱۹۷۷وقتی ریک هویت ۱۵ساله بود پدرش با خواندن مقاله‌ای درباره مسابقه پدرها و پسرها تحت تأثیر قرار گرفت. بعد از مدت کوتاهی دیک هویت در حالی که پسرش را روی ویلچر هل می‌داد در یک مسابقه دوی ماراتن شرکت کرد. وقتی رقابت به پایان رسید ریک گفت: «پدر،وقتی می‌دویم احساس می‌کنم که هیچ مشکل و نقصی ندارم». همین یک جمله باعث شد تا دیک هویت که در آن زمان ۳۷ساله بود به فکر مسابقه‌های بیشتر برای خوشحال کردن پسرش بیفتد و ایده تشکیل «تیم‌هویت‌ها» به ذهنش رسید.

 
او در ارتش خدمت می‌کرد اما هیچ تجربه‌ای درمسابقات دو نداشت و تصمیم گرفت که شروع به تمرین کند. ریک در مدرسه مشغول درس خواندن بود و به همین خاطر دیک هر روز صبح یک کیسه سیمان را روی ویلچر می‌گذاشت و با آن شروع به دویدن می‌کرد. دیک هویت آن‌قدر تمرین کرد تا قادر به هل دادن ویلچر همراه با پسرش در مسابقه‌های دوی ماراتن شود. در اولین رکورد شخصی، او باپسرش ۵هزار متر را در ۱۷دقیقه دوید و از آن زمان مسابقه‌های آنها شروع شد.

 
شرکت این پدر و پسر در مسابقه‌های ماراتون بوستون خیلی سریع نظر رسانه‌های جهان را جلب کرد. پس از شرکت در دهها مسابقه دوی ماراتون که خیلی از افراد عادی به تنهایی هم قادر به پایان بردن آن نبودند «تیم هویت‌ها» تصمیم به شرکت در مسابقه‌های تری اتلون(مسابقه‌های سه‌گانه ورزشی) گرفت.

در رقابت‌های ورزش‌سه‌گانه شرکت کنندگان باید سه مرحله استقامتی شامل شنا، دوچرخه سواری و دو را پشت سر بگذارند و به همین خاطر خیلی‌ها به دیک هویت هشدار دادند که این مسابقه به آمادگی بدنی بالایی نیاز دارد و می‌تواند او و پسرش را دچار دردسر کند. هیچ چیز اما نمی‌توانست این پدر را از تلاش برای خوشحال‌کردن بیشتر پسرش منصرف کند.

 
  پس از مدتها تمرین بالاخره آنها در اولین مسابقه سه‌گانه ورزشی شرکت کردند. در این رقابت دیک هویت در حالی که قایقی که ریک در آن بود را می‌کشید ۳/۸کیلومتر شنا کرد، در حالی که ویلچر ریک را هل می‌داد ۴۲کیلومتر دوید و 180کیلومتر را با دوچرخه‌‌ای که ریک روی صندلی جلوی آن نششته بود پدال زد. ورزشکاران کمی می‌توانند حتی به تنهایی این رقابت نفس‌گیر را به پایان برسانند و به همین خاطر به این رقابت‌ها عنوان «مردان آهنین» را داده‌اند.

 

این پدر و پسر تا کنون در ۱۰۶۹رقابت ورزشی با هم شرکت کرده‌اند که شامل ۶۹رقابت سه‌گانه ورزشی می‌شود. نام دیک هویت به خاطر فداکاری‌هایش در موزه افتخارات مسابقات سه گانه ورزشی ثبت شده است. ریک هویت اکنون ۵۰ساله شده و پس فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه بوستون در آزمایشگاه کامپیوتر همین دانشگاه مشغول به کار شده است.

پدر ۷۲سالهاو هم که همه جا همراهش بوده با درجه سرهنگی از ارتش بازنشسته شده است. این پدر و پسر هنوز هم اوقات خوشی را با هم دارند و بنیاد خیریه خود را اداره می‌کنند. دیک هویت اما به خیلی‌ها ثابت کرده است که پدرها همیشه بهترین تکیه‌گاه‌های دنیا هستند؛ تکیه‌گاه‌هایی بدون هیچگونه چشم‌داشت