مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید اردیبهشت ماه


یه جمله ای هست که می گه :

همه خانم ها خوشگل اند فقط بعضی هاشون بلد نیستند آرایش کنند!

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

قطعه هنرمندان در بهشت زهرا هنوز جای خالی داره !

از کسانی که هنرمند مردمی یا غیر مردمی میشناسند خواهشمند است

با این ایمیل مکاتبه نمایند !

EZRAEIL@AKHERAT.COM

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

خداوندا تو ستاری / همه خوابندو تو بیداری

به حق خوابو بیداری / عزیزم را نگهداری !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

هنرمند بعدی را حدس بزنید !

شما میتوانید گزینه مورد نظرتان را به شماره ۰۰۰۰ ارسال نمائید !

( عزرائیل )

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

غضنفر آلزایمر می گیره ازش می پرسن چه حسی داری؟

میگه : خیلی خوبه از وقتی مریض شدم هر روز با ادمای جدیدی آشنا می شم !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

یه نصیحت به تو نامرد

نیم کیلو باش ولی مرد باش !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم

گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

غضنفر زن ژاپنی میگیره هر وقت نگاهش میکنه میگه :

اگه خوابت میاد برو بخواب !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

بخند !

بخند ! بخند !

خدای من ! خود میمونی !

* * * * اس ام اس خنده دار و سرکاری * * * *

توصیه هایی برای سادیسمی شدن!!

۱٫ به دوستان دختر خود پیامک بزنید دختره ی پر رو دست از سر شوهرم بردار!

۲٫به قهرمان دو المپیک فحش بی تربیتی بدید و پیاده فرار کنید !

۳٫یکی از بدترین فال های حافظ را برای دوستانتان آماده کنید!

۴٫هر وقت دوستانتان بدون شما عزم سفر کردند، یکی از بدترین خواب هایتان را برایشان تعریف کنید!


اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل


اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

اس ام اس خنده دار و سرکاری یه ترکه یه عرب یه کرد یه عکس س  ک س عکس دختر خوشگل

قبل از ازدواج


پسر: بالاخره موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم.
دختر: می‌خوای از پیشت برم؟
پسر: حتی فکرشم نکن!
دختر: دوسم داری؟
پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!
دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟
پسر: نه! برای چی می‌پرسی؟
دختر: منو می‌بوسی؟
پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.
دختر: منو می‌زنی؟
پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی‌ام؟!
دختر: می‌تونم بهت اعتماد کنم؟!
پسر: بله.
دختر: عزیزم!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

بعد از ازدواج

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-
کاری نداره! از پایین به بالا بخون

مـــشــــاعـــره نا تمام!




خانم ناهید نوری :


به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید !
برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !
مرا شکل طاووس کرد و تورا / شبیه بز و کرگدن آفرید !
به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید
تورا روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید
ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید
خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !
وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن آفرید
برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب / شراره ، پری ، نسترن آفرید
برای من اما فقط یک نفر / براد پیت من را حَسَنْ آفرید !
برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
به نام خدایی که سهم تو را / مساوی تر از سهم من آفرید

پاسخ دندان شکن از نادر جدیدی :


به ‌نام خداوند مردآفرین / که بر حسن صنعش هزار آفرین
خدایی که از گِل مرا خلق کرد / چنین عاقل و بالغ و نازنین
خدایی که مردی چو من آفرید / و شد نام وی احسن‌الخالقین
پس از آفرینش به من هدیه داد / مکانی درون بهشت برین
خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین
رژ و ریمل و خط چشم و کرم / تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین
دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست / نه کار پزشک و پروتز، همین !
نداده مرا عشوه و مکر و ناز / نداده دم مشک من اشک و فین!
مرا ساده و بی‌ریا آفرید / جدا از حسادت و بی‌خشم و کین
زنی از همین سادگی سود برد / به من گفت از آن سیب قرمز بچین
من ساده چیدم از آن تک‌ درخت / و دادم به او سیب چون انگبین
چو وارد نبودم به دوز و کلک / من افتادم از آسمان بر زمین
و البته در این مرا پند بود / که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین
تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این
که زن از همان بدو پیدایش‌ات / نشسته مداوم تو را در کمین !

جک و SMS جدید

 به یارو میگن برو استخر شیرجه بزن تو آب، بعدش بیا بالا شامپو گلرنگ رو تبلیغ کن… خلاصه میره بالا و شیرجه میزنه، ولی از بخت بد سرش می خوره به کف استخر… بعد از یه مدت بالاخره میاد بالا، رو می‌کنه به دوربین، میگه: می‌خوام سالاد درست کنم!

==========================

یارو داشته برای دوستانش تعریف می‌کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می‌دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می‌دوید و لیز می‌خورد…”
دوستاش می‌گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”
یارو می‌گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می‌خورد؟”

==========================

احمد: مامان! اجازه میدهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!!


جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی

یــــک تـسـت روانشناسی مهم!

یــــک تـسـت روانشناسی مهم!

یک زن در مراسم ختم مادر خود، مردی را می بیند که قبلا او رانمی شناخت.
او با خود اندیشید که این مرد بسیار جذاب است.
او با خود گفت او همان مرد رویایی من است.

و در همان جا عاشق او می شود.
اما هیچگاه از او تقاضای شماره نمی کند و دیگر آن مرد را نمی بیند.
چند روز بعد او خواهر خود را می کشد.
به نظر شما انگیزه ی او از قتل خواهر خود چه بوده است ؟
چند دقیقه با خود فکر کنید و جواب های خود را یادداشت کنید.

.

.

.

 

آن زن امید داشت که در مراسم ختم خواهرش شاید آن مرد را دوباره ببنید .اگر توانستید به این سوال پاسخ صحیح بدهید احتمالا شما یک بیمار روانی یا psychopath هستید.
یکی از بزگترین روانشناسان امریکایی این تست را بر روی افراد زیادی انجام داد تا به این نتیجه
برسد که چه کسانی پاسخ صحیح می دهند.
نکته ی جالب این که اکثر قاتل های سریالی به راحتی و سرعت توانستند جواب صحیح بدهند.
بنابراین اگر پاسخ شما صحیح بود احتمالا شما یکی از قاتل های سریالی آینده خواهید بود .


سعی کنید در رفتار خود تجدید نظر کنید!!!!