مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

بلاژویچ :به جای نوه ها عکس محسن ترکی را در جیبم دارم!

بلاژویچ :به جای نوه ها عکس محسن ترکی را در جیبم دارم!

سایت گل- میروسلاو بلاژویچ سرمربی کروات مس کرمان لحظاتی هیجان انگیز و جذاب برای خبرنگاران تبریزی رقم زد.
به گزارش گل ، چیروی محبوب که سرفرم و بذله گو بود با وجود تحمل ساعتها پرواز با خوشرویی روبه خبرنگاران از علاقه اش به ایرانیان گفت و این که در هیچ جای دنیا مثل ایران مردم به او عشق نداده اند.
بلاژویچ گفت :من در کشورهای مختلفی مربیگری کرده ام و هر جا که شکستی داشته ام مورد تنفر قرار گرفته ام ولی در ایران داستان دیگری برقرار شد. من موفق نشدم تیم را به جام جهانی بروم اما مردم باز هم مرا دوست داشتند. خوشحالم که بار دیگر در فوتبال ایران هستم و دوست دارم دوران حرفه ای مربیگری ام را در ایران به پایان رسانم.
بلاژویچ سپس درباره شرایطش در مس گفت: در شرایط سختی قرار داریم اما من عاشق شرایط بحرانی هستم و من مطمئنم که مس در لیگ برتر خواهد ماند چرا که 75 امتیاز پیش رو داریم و حتی شانس قهرمانی هم داریم.
او ادامه داد: برای خارج شدن از بحران فعلی به یک نتیجه خوب نیاز داریم و امیدوارم که این نتیجه مقابل تراکتورسازی رقم بخورد و با امتیاز از تبریز برگردیم.
بلاژویچ که برای اولین بار به تبریز آمده ، برای به دست گرفتن رگ خواب خبرنگاران و مردم گفت: از شور و شوق هواداران این تیم آگاهی دارم و اعتقاد دارم که تراکتورسازی یکی از تیم هایی است که پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد و برای این تیم جز در بازی امروز آرزوی موفقیت می کنم.تراکتورسازی به دنبال قهرمانی بزرگ است و با قلعه نویی که مربی بزرگی است و این تیم باید به داشتن ان افتخار کند به این مهم خواهد رسید.
بلاژویچ درباره شرایط مس در بازی امروز هم گفت: در مدت زمان کمی که در تیم حاضر شده ام کارهای زیادی برای آن کرده ام و در بازی مقابل تراکتورسازی دست بسته نخواهیم بود.
اما بانمک ترین بخش مصاحبه زمانی بود که او از خاطراتش درباره تیم داوری ایرانی ای که موجبات حذف تیم المپیک چین از مرحله دوم مقدماتی آسیا را فراهم آوردند ، حرف زد.
بلاژویچ که با هیجان خاصی درباره محسن ترکی حرف می زد، گفت: وقتی فهمیدم تیم داوری ایرانی است خیلی خوشحال شدم و به چینی ها گفتم از بابت داوری خیالتان راحت باشد چوت آنها به خاطر من بهترین قضاوت خود را خواهند داشت. ولی وقتی برای خوش و بش و سلاو علیک سمت آنها رفتم اصلا مرا تحویل نگرفتند...خب ، من فکر کردم این ظاهر ماجراست اما فاجعه وقتی اتفاق افتاد که ما گل زدیم و درست در لحظه ای که مشغول شادی بودیم دیدم داور به جای مرکز زمین ضربه دروازه را به سود تیم حریف نشان داد.آنها مرا نابود کردند.
چیرو در این لحظات روی نیمکت بند نمی شد و حتی ادای داوران ایرانی را در می آورد که چطور سوت یا پرچم می زدند! او در پایان گفت: من 6 نوه دارم اما به جای اینکه عکس آنها را در کیفم بگذارم نام داوران ایرانی را با خود حمل میکنم.بله ، من گهگاه اسم آنها را نگاه می کنم و یادم می افتدعجب روزهای تلخی در زندگی داشته ام !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد