مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

قلعه نویی:تراکتور مقابل مس تهاجمی بازی میکند

امیر قلعه نویی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان با بیان اینکه تیمش همواره برابر حریفان خود تهاجمی ظاهر می شود، اظهار داشت: برای من فرقی ندارد که تیمم در داخل یا خارج از خانه بازی کند و من همیشه تیمم را با تاکتیکی تهاجمی روانه میدان می کنم.

وی افزود: پس از گذشت هشت هفته از لیگ، تا حدودی از تیمم شناخت پیدا کرده ام و بازیکنان نیز از من شناخت پیدا کرده اند و به نظر من رفته رفته وضعیت تراکتورسازی بهتر نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فعلی تراکتورسازی 70-80 درصد نسبت به تیم سال قبل تغییر داشته، یادآور شد: من امسال تراکتورسازی را در حالی تحویل گرفتم که دو یار کلیدی این تیم جدا شدند ولی با این حال ما بازی به بازی هماهنگ تر می شویم و یقینا تیم تراکتورسازی در سال دوم خود شرایط بهتری خواهد داشت.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به سئوال خبرنگاری در ارتباط با تاثیر اشتباهات داوری در نتایج اخیر این تیم تصریح کرد: ما در دو بازی اخیر خود پنج امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم و جالب است که کمیته داوران هرگز در خصوص این اشتباهات توضیح نمی دهد در حالیکه در مورد سایر تیم ها اینگونه نیست.

قلعه نویی با اشاره به تعصب خود به مردم استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: من هم مثل خیلی ها می توانم پولم را بگیرم و کارم را بکنم و به این موارد کاری نداشته باشم اما من به مردم این استان تعصب بیشتری دارم چون از این مردم جز محبت چیز دیگری ندیده ام.

وی ادامه داد: من حتی اگر خانه نشین هم شوم، این مبارزه را تا آخر ادامه می دهم چون آنها اشتباه کرده اند نه ما. جالب است آنها شهامت اعتراف اینکه داورشان اشتباه کرده را هم ندارند و من طبق فرمایش مولای متقیان حضرت علی (علی) نمی توانم سکوت کنم تا حق سر جایش بنشیند.

سرمربی تراکتورسازی از حذف تیم های سپاهان و ذوب آهن ابراز ناراحتی کرد و گفت: به عنوان یک ایرانی از باخت سپاهان ناراحت شدم چون زحمات دو ساله مردم خوب اصفهان، مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم به هدر رفت. در مورد حذف ذوب آهن هم ناراحت شدم چراکه این تیم حقش بود که صعود کند.

وی در پایان ضمن تمجید از اصحاب رسانه تبریز، خاطر نشان کرد: من 32 سال است در فوتبال هستم ولی تا بحال در هیچ جا چنین جو آرامی را در عرصه رسانه ها ندیده بودم و به نظر من رسانه های استان در آرامش تیم تراکتورسازی کمک زیادی می کنند.

تیم تراکتورسازی از ساعت 17.45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از تیم مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد