مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

قلعه نویی: کیفیت بازی تراکتورسازی روز به روز بهتر می شود

قلعه نویی: کیفیت بازی تراکتورسازی روز به روز بهتر می شود
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی تیم از نظر کیفیت روز به روز بهتر می شود و در بازی با نفت تهران و صنعت نفت آبادان این موضوع کاملا احساس می شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، امیر قلعه نویی در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با مس کرمان در هفته نهم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود کیفی تر شدن بازی تیم، دو مشکل عمده تیم را اذیت می کند یکی پذیرفتن گل های ساده و دیگری بی دقتی در زدن ضرباتی که می توانند به گل تبدیل شوند.
وی اضافه کرد: بازیکنان به خوبی ایجاد موقعیت می کنند همکاری خوبی دارند و بازی زیبایی به نمایش می گذارند اما موقعیت های زیادی را از دست می دهند و باید بدانند که به بازی خوب امتیاز نمی دهند و باید نتیجه بگیرند.
وی در خصوص سبک فوتبال تراکتورسازی در این فصل افزود: در فوتبال امروز سبک معنایی ندارد و باید از تمامی سبک ها بهره برد تا تیم را موفق کرد.
قلعه نویی اضافه کرد: در تراکتورسازی امسال نیز هم بازیکن سرعتی، هم بازیکن قدرتی ، هم بازیکن جنگنده و سرزن داریم و تیم از تمامی شرایط برخوردار است و با اینکه نسبت به فصل قبل 70 درصد ترکیب اصلی اش تغییر کرده اما به مرور زمان و از نیم فصل به بعد شاهد تراکتور متفاوتی خواهیم بود.
وی با انتقاد از برخی ناداوری ها در خصوص تیم تراکتورسازی و ایجاد حاشیه برای این تیم ، اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ما با کسی که کار کند کار دارند و اگر سالم کار کنی ریشه ات را می زنند و نمی دانم مشکل از کجاست.
وی بیان داشت: تابحال پنج امتیاز تراکتورسازی بدلیل اشتباهات داوری ضایع شده و کمیته داوران هیچ توضیحی در این باره نداده است در حالی که در دیگر بازی ها و اشتباهات داوری، این کمیته بلافصله توضیح و شرحی روی صحنه های مشکوک دارد.
قلعه نویی گفت: استیل و سبک بازی تراکتورسازی به دلیل هجومی بودن این تیم چه در بازی های خانگی و چه در خارج از آن تغییری نمی کند و بازیکنان کم کم به بلوغ تاکتیکی می رسند.
شاگردان قلعه نویی که با 16 امتیاز از هشت بازی رده چهارم جدول را در اختیار دارند ساعت 17.45 امروز در ورزشگاه خانگی خود از تیم مس کرمانی که با دو امتیاز به قعر جدول چسبیده پذیرایی می کنند.
57233/93
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد