مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

گفتگوی اختصاصی آذرورزش با قلعه نویی: تراکتورسازی به امارات می رو

گفتگوی اختصاصی آذرورزش با قلعه نویی: تراکتورسازی به امارات می رود/ به کی روش پیام دادم


آذرورزش – اسد فلاح: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگوی اختصاصی با نشریه الکترونیکی آذرورزش پیرامون اخبار مربوط به این تیم نکات جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش نشریه الکترونیکی آذرورزش، امیر قلعه نویی که از کیفیت فنی و عملکرد بازیکنانش رضایت دارد از رایزنی برای انجام یک مسابقه دوستانه در دبی مرکز امارات متحده عربی خبر داد.
وی همچنین به تماس خود با ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در خصوص افزایش سهمیه بازیکنان شایسته تراکتورسازی در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و افزود: از این طریق پیام خود را به کی روش منتقل کردم هر چند مسئول فنی تیم ایران اوست.
وی ادامه داد: باعث تعجب من است که چرا تراکتورسازی فقط یک سهمیه در تیم ملی ایران دارد.
قلعه نویی افزود: شاید بازتاب تماس من با ترابیان این بوده که کی روش در رسانه ها اعلام کند تلفن همراهش خاموش نیست !
سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: یقینا شرایط تیم در دور برگشت لیگ برتر بمراتب بهتر از مرحله رفت رقابت ها خواهد بود.
وی گفت: تراکتورسازی به بلوغ تاکتیکی رسیده و نماینده شایسته یی برای تبریز در لیگ یازدهم خواهد بود.
وی از غیبت فردین عابدینی و احمد آل نعمه بعلت مصدومیت و سیاوش اکبرپور بعلت محرومیت در بازی مقابل مس کرمان خبر داد و افزود: مس تیم خوبی است اما ما در خانه برای کسب حداکثر امتیاز بمیدان می رویم.
قلعه نویی با انتقاد از برخی منتقدان گفت: در این فوتبال تا وقتی با موفقیت کار می کنی سعی می کنند ریشه ات را قطع کنند ! اما من توکلم به خداوند است و با جدیت کارم را دنبال خواهم کرد.
وی با ابراز تاسف از ناکامی تیم های سپاهان و ذوب آهن در جام باشگاه های آسیا، فوتبال را یک تاکتیک و علم دانست و افزود: ما 5 امتیاز از داوری متضرر شده ایم جالب اینکه هم گل آفساید حریف را قبول می کنند و هم اینکه پنالتی برای رقیب ما می گیرند.
وی ادامه داد: تراکتورسازی در 3 بازی موفق شده نتیجه باخته را به پیروزی تبدیل کند و این موضوع به قدرت تیم ما و توان بالای بازیکنان تراکتورسازی باز می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد