مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

طلبه مضروب همچنان دربخش سی‌ سی‌ یوبستری است

سرخط

طلبه مضروب همچنان دربخش سی‌ سی‌ یوبستری است

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفت و گویی با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: علی‌ خلیلی طلبه ای‌ که از سوی اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت از حالت کما خارج شده اما سمت راست بدن وی بی‌ حس و بی‌ تحرک است. 
وی افزود: این طلبه هم اکنون در بخش سی‌ سی‌ یو در بیمارستان عرفان بستری است و در حال حاضر وضعیت وی رو به بهبود است اما به خاطر خونریزی زیادی که داشته قسمت راست بدن وی بی‌ حس شده است. نماینده مجلس تصریح کرد: پزشکان اعلام کرده اند که با توجه به خونریزی زیاد احتمال ضایعه مغزی وجود دارد و امیدواریم که چنین مشکلی‌ پیش نیاید. 
فاطمه آلیا درباره عدم پذیرش این طلبه مجروح از سوی برخی‌ بیمارستان‌ها گفت: بیمارستان هایی که  در این زمینه قصور کردند، مسئول هستند و باید پاسخگوی رفتار خود باشند. روز گذشته خبرگزاری فارس اعلام کرد مسئولان بیمارستانهای مقصر در ماجرای طلبه ناهی از منکر به دادگاه معرفی‌ شدند. دبیر شورای تامین استانداری تهران گفته بود که ۲۵ بیمارستان در تهران از پذیرفتن مداوای طلبه مضروب به بهانه‌های گوناگون امتناع کرده بودند. 
یکشنبه گذشته منابع خبری در تهران اطلاع دادند: نیمه شب گذشته سرنشینان یک خودرو که قصد آزار چند خانم جوان را داشتند با اعتراض چند نفر از جمله یک طلبه که دو نوجوان را نصف شب تا خانه هایشان همراهی میکرد، مواجه شدند. بر اساس همین گزارش در درگیری میان سرنشینان خودرو و معترضان، طلبه جوان که سرگرم فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود از ناحیه گردن با چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل میشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد