مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اخبار جدید از تراکتور


اردو در تهران و حضور 3 بازیکن خارجی در تمرین

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته آینده در تهران اردوی آماده‌سازی برپا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم تراکتورسازی پس از اردوی ترکیه قصد دارد دومین اردوی خود را در تهران برگزار کند. سرخپوشان تبریزی شنبه آینده به تهران می‌آیند و در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنند. این تیم یکشنبه هفته آینده با ملوان دیداری تدارکاتی خواهد داشت و پنجم مرداد با سایپا بازی می‌کند. تراکتورسازی پس از این اردو برای سفر زیارتی به مشهد می‌رود و سپس از آنجا راهی تبریز می‌شود.

* مصدومیت آرفی که از ناحیه دوقلوی پشت پا بود، برطرف شده است.

* سیاوش اکبرپور که به دلیل مصدومیت تراکتورسازی را در اردوی ترکیه همراهی نکرده بود، امروز به تبریز می‌رود. او از 2، 3 روز دیگر نرم‌دوی را آغاز می‌‌کند.

* امیر قلعه‌نویی پس از حضور یک بازیکن برزیلی که با این تیم قرارداد داخلی بسته بود متوجه شد این فرد بازیکنی نبوده که از روی سی‌دی آن را انتخاب کرده است. ظاهراً واسطه‌ای که این بازیکن را به باشگاه تراکتورسازی آورده به جای بازیکنی که در سی‌دی به قلعه‌نویی معرفی شده، فرد دیگری که هیچ شباهتی به بازیکن فوتبال نداشته را به این تیم معرفی کرده است. گفته می‌شود این واسطه خودش قبلا فوتبالیست بوده است. این موضوع موجب شد قرارداد این بازیکن فسخ شود. پس از این موضوع باشگاه تراکتورسازی به دنبال یک هافبک نفوذی خارجی دیگر است و قرار است 3 بازیکن از پرتغال، آرژانتین و یمن در تمرینات این تیم شرکت کنند و از بین آنها یک نفر انتخاب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد