مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اقدام به خودکشی یک معلول در دفتر شهردار دورود


صداقت نوشت: یک هم وطن دورودی روز گذشته (دوشنبه) با حضور در دفتر کار شهردار این شهر و زدن رگ اصلی دست خود اقدام به خودزنی کرد.

بنابر این گزارش، نامبرده که به دلیل معلولیت جسمی، با استفاده از ویلچر حرکت می کند، در اعتراض به بی توجهی شهرداری نسبت به درخواست وی و همچنین تردد بیش از حد برای پیگیری کار خود به شهرداری، اقدام به خودکشی کرده است.

گفتنی است نامبرده دارای یک دکه مطبوعاتی در سطح شهر دورود بوده که با هزینه شخصی نیز مبالغی را برای بهسازی آن هزینه کرده که اخیرا این دکه از سوی شهرداری دورورد از وی گرفته شد؛ وی به همین دلیل در روزهای اخیر چندین بار برای پیگیری موضوع و رفع مشکل خود به شهرداری مراجعه کرده که ظاهرا و بنا به دلایلی این مهم تاکنون عملی نشده است، نامبرده امروز نیز پس از حضور در شهرداری به دفتر کار شهردار رفته و خواستار رفع مشکل خود شده که اصرار شهردار در قانع کردن وی و همچنین خروج وی از اتاق کار نتیجه ای را به دنبال نداشته است.

به همین دلیل شهردار دورود در تماس تلفنی با پلیس 110، خواستار حضور مامورین انتظامی برای رفع مشکل می شود، این شهروند دورودی نیز در مقابل دیدگان شهردار و کارمندان اقدام به زدن رگ دست خود می کند.

براساس این گزارش، وی هم اکنون در این بیمارستان بستری است و پزشکان اقدامات لازم برا ی مداوای وی را انجام می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد