مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

بیهوش کردن دزد فرصت طلب با ماهیتابه توسط صاحبخانه هوشیار

بیهوش کردن دزد فرصت طلب با ماهیتابه توسط صاحبخانه هوشیار





1



بامداد شنبه این هفته مردی با پلیس 110 شهریار تماس گرفت وپلیس را در جریان دستگیری سارق خانه‌‌اش در اندیشه شهریار باخبر کرد. دقایقی بعد ماموران کلانتری 16 اندیشه با حضور در محل سرقت مشاهده کردند، صاحبخانه دزد جوان را دست و پا بسته در انبارخانه به دام انداخته است.

 دزد فرصت‌طلب که از پنجره منازل وارد می‌شد و اموال را می‌دزدید، در آخرین اقدام هنگام گشودن گاوصندوق از سوی صاحبخانه به دام افتاد.

متهم همراه مرد صاحبخانه برای تحقیقات به کلانتری منتقل و در بازرسی از وی مقادیری طلا کشف و ضبط شد. ماموران ابتدا به تحقیق از مرد شاکی پرداختند و مشخص شد وی و خانواده‌اش خوابیده بودند که نیمه شب با شنیدن سروصدا از خواب بلند شده و به جستجو می‌پردازد که در همین موقع مردی را مشاهده می‌کند که در حال باز کردن قفل گاوصندوق میباشد. 

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد صاحبخانه با ماهیتابه محکم به سر دزد کوبیده و به محض بی‌هوش شدن وی، دست و پای او را با طناب بسته و ماجرا را به پلیس خبر داده است.

اعتراف دزد جوان

در پی اظهارات شاکی، متهم بازجویی شد و اعتراف کرد: با مشاهده پنجره باز خانه شاکی ابتدا وارد حیاط خانه شده و سپس از پنجره داخل منزل رفتم و پس از جستجو در خانه و اطمینان از خواب بودن ساکنان آن، متوجه شدم گاوصندوقی را در اتاق نگهداری می‌کنند. 

متهم به سرقت گفت:‌ سراغ گاوصندوق رفتم و قصد باز کردن آن را داشتم که با هوشیاری صاحبخانه گرفتاربه دام افتادم اما طلاهای مسروقه کشف شده متعلق به شاکی نیست، بلکه آنها را چند شب پیش با ورود به خانه‌ای در همسایگی شاکی به سرقت بردم.

منبع:تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد