مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

شکم یک زن جوان پس از ساکشن منفجر شد

به گزارش ایسنا و طبق اعلام رسانه‌های رسمی انگلستان، یک زن جوان پس از عمل جراحی برداشت چربی شکمش منفجر شد، اما خوشبختانه زنده ماند.

در حال حاضر این زن جوان نصف روز را در خواب است و به شدت از علایم بعد از برداشت چربی رنج می‌برد،



 

وی طی مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی انگلستان می گوید: من از چاقی مزمن همیشه در عذاب بودم. به همین علت، پزشکان ساکشن چربی از شکم را به من پیشنهاد کردند. بعد از عمل وزن 177 کیلوگرمی‌ام به 89 کیلوگرم کاهش یافت و برای مدت محدودی از وزن خود راضی بودم تا این که با مشکلاتی مثل سوزش معده و عدم‌هضم غذا مواجه شدم.
این زن جوان در ادامه به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان کرد: متاسفانه محل عمل و بخیه‌ها  بعد از 2 سال عفونی شده و در نهایت با پارگی شکم بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم، به طوری که پزشکان اعلام کردند که تنها چند دقیقه ببیشتر زنده نمی‌مانم. با این حال، گروه متخصصان موفق شدند با پیوند‌زدن شکم از هم گسیخته‌ام، زندگی را بار دیگر به من بازگردانند.
پزشک معالج این زن جوان در این مورد عنوان‌ کرد: زمانی که شکم این زن را باز کردیم تا دلیل عفوت را بیابیم، با کمال تعجب مشاهده کردیم که چیزی به عنوان شکم و اعضای داخلی دیگر وجود ندارد. شکم این زن از داخل منفجر شده بود. با این حال، در یک عمل طولانی اما موفقیت‌آمیز جان این زن را نجات دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد