مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

عاشق مردم آذربایجانم

عاشق مردم آذربایجانم



امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی، طی مصاحبه ای در تهران، به سوالات خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی پاسخ داد.


* چه شد که برای مربی گرى، تراکتور را انتخاب کردید؟
مهمترین عاملی که باعث شد تراکتورسازی را انتخاب کنم، هواداران تراکتور بودند. در بازی سپاهان، از جو تبریز لذت بردم. همانطور که قبلا نیز گفته بودم، هر مربی دوست دارد در این تیم مربی گری کند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم و افتخار میکنم مسئولیت فنی تیم محبوب این هواداران برعهده من است.

* به غیر از همدانی، باغ آبادی و بوستانی، فرد دیگری به کادر فنی افزوده خواهد شد؟
بله، آقای نیما رسولی به عنوان آنالیزور به کادر فنی ملحق خواهد شد. در مورد کادر پزشکی هنوز تصمیمی نگرفته ایم، اما به زودی کادر پزشکی تیم نیز مشخص خواهند شد. بعد از آمدنم به تبریز، با بدنساز تیم، آقای پورممی هم صحبت خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم با ایشان به توافق برسیم و همکاری کنیم.

* آیا بازیکنان با نظر شما جذب شده اند؟
100% بازیکنان با نظر من جذب شده اند و جا دارد در این مورد، از سردار جعفری تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.

* قضیه ناهار خوردن شما با آقای فتح الله زاده باعث نگرانی هواداران شده است و برخی اعتقاد دارند که شاید شما، در اواسط فصل تیم را رها کنید، نظر شما چیست؟
ما با حاج فتح الله زاده یک ناهار دوستانه خوردیم و اصلا صحبتی از همکاری به میان نیامد. متاسفانه عده ای از کاه کوه میسازند و مسائل را بزرگ جلوه میدهند. آنهایی که مرا میشناسند، میدانند که امیر هر حرفی بزند، پایش می ایستد و تا زمانی که مردم آذربایجان مرا لایق خود بدانند و من هم احساس کنم که میتوانم به این تیم کمک کنم، در خدمت تراکتور و هوادارانش خواهم بود.

* آیا با نقاط ضعف و قدرت تراکتور پارسال آشنایی دارید؟
بله، خط دفاعی تراکتور، بهترین خط دفاعی فصل گذشته بود. ما باید روی خطوط هافبک و حمله این تیم کار کنیم و با تغییر تاکتیک و جذب بازیکنان مورد نیاز، این خطوط را تقویت کنیم تا بتوانیم فوتبال هجومی به نمایش بگذاریم.

* تیم تراکتور به یک مغز متفکر در مرکز میدان نیاز دارد، شما چه کسی را برای این پست در نظر دارید؟
متاسفانه کرار را از دست دادیم. ما باید تیمی بسازیم و نفراتی را جذب کنیم که در تاکتیک تیم بگنجد نه اینکه روی اسمها مانور دهیم. اگر دقت کنید، فصل گذشته در سپاهان، در چند بازی، ابراهیم توره، نوید کیا و یا بعضی از بازیکنان کلیدی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم، اما با این حال با مشکل مواجه نشدیم. چون فوتبال یک ورزش تیمی است و ما هم باید یک حرکت تیمی داشته باشیم و به فرد خاصی متکی نباشیم.

* چه بازیکنانی را جذب خواهید کرد؟
ما در خط هافبک یک بازیکن برزیلی جذب کرده ایم که در راه است و به زودی به تبریز می آید و با 3 بازیکن خارجی در خط هافبک و حمله مذاکره میکنیم که بعد از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

* چه قولی به هواداران میدهید؟
فوتبال قول نیست، عمل است، کسی که قول میدهد مربی نیست. در یک بازی احتمال دارد، توپ با اختلاف چند سانتیمتر به بیرون برود و یا گل شود و با این توپ، سرنوشت و نتیجه بازی عوض شود. باید لیگ شروع شود و بتوانیم بازی با کیفیت و نتیجه گرایی انجام دهیم.

* برنامه آماده سازی شما برای لیگ یازدهم به چه شکل است؟
برنامه ما سه مرحله دارد. مرحله اول، اردوی داخلی است. پس از آن به یک اردوی خارج کشور میرویم و تمرینات خود را پیگیری میکنیم. پس از بازگشت مرحله سوم ما در تبریز، نزدیک به شروع لیگ برتر، برای آماده شدن تیم برای مسابقات آغاز خواهد شد.

* آیا آقای حاج رضایی هم با شما به تبریز خواهد آمد؟
انشالله فردا، با هم به تبریز می آییم. اگر ایشان مایل باشند، حتما با هم همکاری خواهیم کرد. با توجه به اینکه ایشان سابقه حضور در تبریز را نیز دارند میتوانند کمک شایانی به کادر فنی بکنند.

* پیام شما به هواداران چیست؟
من در حدی نیستم که به هواداران پیام دهم. در بازی سپاهان، واقعا صحنه های زیبایی در ورزشگاه دیدم و با توجه به اینکه سپاهان برنده شد، اما باز هم توسط هواداران تراکتور تشویق شد. هواداران در آن بازی درس های زیادی به من دادند. اما به عنوان یک برادر کوچکتر از هواداران میخواهم، مانند همیشه، فقط تیم خود را تشویق کنند و به تیم حریف کاری نداشته باشند.

* صحبت آخر؟
جا دارد از هواداران و کانون هواداران باشگاه که شب بازی با سپاهان، با دسته گل برای خوش آمد گویی به هتل آمدند و همچنین از دوست قدیمی و یار و یاور همیشگی خود، منصور عظیمی، که تلاشهای زیادی برای پیوستن من به تیم تراکتورسازی انجام داد، تقدیر و تشکر کنم.

* کلوب هواداران تراکتورسازی، از آقایان امیر قلعه نویی، سردار جعفری، منصور عظیمی، برادران خلیلی و تمامی کسانی که در امر تهیه این مصاحبه ما را یاری نمودند تشکر میکند.

 مصاحبه اختصاصی کلوب هواداران تراکتورسازی با امیر قلعه نویی 

مصاحبه اختصاصی کلوب هواداران تراکتورسازی با امیر قلعه نویی

مصاحبه اختصاصی کلوب هواداران تراکتورسازی با امیر قلعه نویی

مصاحبه اختصاصی کلوب هواداران تراکتورسازی با امیر قلعه نویی

مصاحبه اختصاصی کلوب هواداران تراکتورسازی با امیر قلعه نویی

خبرنگار: علیرضا حسن زاده
عکاس: مهرآذین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد