پنهان کاری جعفری بعد از انتخاب قلعه نویی: تا سی و یکم صبر کنید!

هواداران حاضر در سالن، به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند و تبسم مدیرعامل باشگاه، نشان دهنده این بود قلعه نویی سرمربی فصل بعد تیم تراکتورسازی خواهد بود



2011/6/17 18:09:00

Share Share



گالری عکس
زوم


تراکتورسازی

سایت گل - مدیرعامل باشگاه تراکتوسازی تبریز از معرفی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در روز 31 خرداد ماه خبر داد.
به گزارش ایرنا، در جلسه گردهمایی و هم اندیشی هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز که روز جمعه در محل سالن سرپوشیده این باشگاه برگزار شد، محمدحسین جعفری بدون این که نامی از مربی فصل بعد تیم تراکتورسازی ببرد، روز 31 خرداد را به عنوان روز معارفه سرمربی جدید این تیم اعلام کرد. وی اظهار داشت: مربی که قرار است هدایت تیم در فصل بعدی را در اختیار گیرد، صاحب سبک در فوتبال بوده و فوتبال تبریز را ارتقا خواهد بخشید و همه حاضران در این جلسه، به خوبی وی را می شناسند.
پس از این سخنان جعفری، هواداران حاضر در سالن، به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند و تبسم مدیرعامل باشگاه، نشان دهنده این بود قلعه نویی سرمربی فصل بعد تیم تراکتورسازی خواهد بود.
جعفری بیان داشت: یکی از شرایط من با سرمربی جدید، توجه به تیم های پایه و پرورش نسل جدیدی از فوتبالیست ها در تبریز بود که در این زمینه به توافق رسیدیم. وی گفت: همه چیز در باره سرمربی آینده تیم تراکتورسازی تمام شده و قرارداد نیز بسته شده، اما بنا به درخواست خود مربی و توافق دو طرف، نام وی تا روز معارفه اعلام نخواهد شد.
جعفری در خصوص لغو قرارداد داخلی که با کمالوند بسته شده بود، اظهار داشت: کمالوند سه سال برای تیم تراکتورسازی زحمت کشید و بر گردن این تیم حق دارد؛ اما به دلیل مخالفت سازمان لیگ با حضور این مربی در تبریز، مجبور به لغو قرارداد با وی شدیم