مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

کمالوند: برای ماندن شرط دارم فصل بعد باید از پنجم بهتر شویم از ه

کمالوند:
برای ماندن شرط دارم
فصل بعد باید از پنجم بهتر شویم
از همه کسانی که از ما رنجیدند معذرت می خواهم


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
من از تک تک بازیکنان تیمم که توانستند مقام پنجم جدول را از آن خود کنند، تشکر می کنم و این موفقیت بزرگ را مدیون تلاش بازیکنان هستم. به تیم نفت آبادان که سال اول حضورش را در لیگ برتر تجربه می کرد، تبریک می گویم و امیدوارم که فصل آینده درخشانتر ظاهر شوند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فراز کمالوند، سرمربی تیم تراکتورسازی پس از بازی برابر نفت در آبادان گفت: 8 سال از لیگ برتر به دور بودم و در دو فصل آخری که در لیگ برتر حضور داشتم، توانسته بودم، در لیگ هجده تیمی، شانزدهم شوم و در لیگ چهارده تیمی به مقام 14 برسم، ولی اکنون وضعیت به گونهای شده که در دو سال اخیر ردههای هفتم و پنجم را به دست آوردیم. کما اینکه در دو بازی آخر خانگی خود، اگر آن اتفاقها رخ نمیداد، می توانستیم سهمیهی آسیایی را کسب کنیم.

وی درباره تیم نفت آبادان هم عنوان کرد: مسلم می دانم که با این پشتوانهی عظیمی که در آبادان وجود دارد، تیم نفت می تواند در فصل آینده تیم بهتری را روانهی مسابقات کند. حق فوتبال آبادان و مردم خوزستان این است که تیم بسیار خوبی در رقابتهای لیگ برتر داشته باشند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: امیدوارم که در فصل آینده هر دو تیم پرطرفدار تراکتورسازی و نفت آبادان شاهد آن باشند که تیمهایشان در جایگاه بهتری قرار گیرد.

کمالوند همچنین اظهار کرد: از مقامی که امسال کسب کردیم راضی هستم و امیدوارم که فصل آینده بتوانیم مقام بهتری کسب کنیم و سهمیهی آسیایی را هم به دست بیاوریم. تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کند، طبیعتا باید بازیکنانی داشته باشد که در لیگ برتر تجربهی کافی را داشته باشند و به اعتقاد من با توجه به این که خیلی از بازیکنانمان امسال تجربهی بازی در لیگ برتر را نداشتند، ولی بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند.

وی در مورد قراردادش با تیم تبریزی هم گفت: من قراردادم را هفتهی گذشته با تراکتورسازی تمدید کردم، ولی یک سری شرایط وجود دارد که قرار است در این با مدیریت باشگاه در میان بگذارم. معتقدم قدری مربیگری در تیمهای پرهوادار سخت است و انصافا در طول این سه سال که از حضورم در این تیم می گذرد، فشار زیادی را در تبریز تحمل کردهام در پایان هفته با مدیریت باشگاه صحبت می کنم و اگر شرایط برای ادامهی کار خوب بود و مسئولان باشگاه توانستند تیم را تقویت کنند، در تیم می مانم. با توجه به بازیهایی که امسال در لیگ انجام دادیم، سطح توقع مردم در تبریز از تیم بالا رفته است. تیمی که امسال پنجم می شود، قطعا فصل باید بهتر نتیجه بگیرد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این موضوع نیازمند تمهیداتی در مورد امکانات سخت افزاری، جذب بازیکن و بودجهی مناسب است. اگر این شرایط فراهم بود،می مانم و اگر هم از این تیم جدا شدم امیدوارم که در سال آینده وضعیت بهتری برای نبریزیها رقم بخورد.

کمالوند اظهار کرد: مسلم می دانم اگر تیم نفت آبادان یکی دو فصل آینده در لیگ برتر باقی بماند و جایگاه خود را مستحکم کند، می تواند مجددا به عنوان قطب فوتبال ایران معرفی شود.

وی افزود: در طول مسابقات لیگ اگر کسی از هواداران و بازیکنان ما رنجیده خاطر شده است، جا دارد که از آنها عذر خواهی کنم. ما همیشه به دنبال این بودیم که در زمین فوتبال بازی کنیم و مسائل حاشیهای را باز نکنیم. تیم ما هم مثل نفت آبادان در هفت بازی پیاپی امتیازهای خوبی کسب کرد و توانست 21 امتیاز به اندوختهی خود اضافه کند، اما در هفتهی گذشته متاسفانه اتفاقهایی در تبریز رخ داد که خودمان هم متاثر شدیم. جا دارد به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم از داوران، هیاتهای استانی،کمیتهی انضباطی و سازمان لیگ عذرخواهی کنم. امیدوارم که فصل آینده شاهد چنین اتفاقهایی نباشیم و یک فوتبال پاک و جوانمردانه در استادیومها شاهد باشیم.

وی درباره قضاوت بازی تراکتورسازی و صبای قم در دو هفتهی گذشته هم گفت: متاسفانه بعد از این بازی داور به درست یا غلط به عنوان داور هفته انتخاب می شود. که قدری واکنش تیم ما را در پی دارد. احساسم این است که همهی ما باید دست در دست هم دهیم تا چنین مشکلاتی درفوتبال ایران از بین برود. این مشکلات مختص تیم ما نیست، بلکه تمام شهرهای ما دچار این قبیل مشکلات هستیم. فصل آِنده باشگاهها ما در مسائل فرهنگی بیشتر کار کنند.

کمالوند در پایان گفت: افتخار می کنم که پدر و مادرم آبادانی هستند چون فوتبال ایران از آن آبادانیهاست. معتقدم تیمهای نفت آبادان، ملوان بندرانزلی، تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر نمک لیگ هستند و اگر نباشند، فوتبال ایران از استقبال کمی برخوردار خواهد بود. تماشاگران آبادانی در بازی رفت که به تبریز آمده بودند قدری ناراحت بودند که جا دارد از آنها عذر خواهی کنم و اگر هم امروز شعاری بر علیه تیم ما دادند من رنجیده خاطر نشدم. امیدوارم خداوند این سعادت را به من بدهد که بتوانم در زمین آبا و اجدادی خود مربیگری کنم.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد