کمالوند:خواسته هایم عملی نشود ، فسخ می کنم





فراز کمالوند کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت : تراکتور سازی تبریز در این فصل بودجه لازم را نداشت و با توجه به کم و کاستی های زیاد این تیم به نظر من بهترین تیم لیگ دهم بود

وی اظهار داشت : تیم ما در چند بازی آخر دچار حوادثی شد که اگر این حوادث نبود به راحتی سهمیه آسیا را کسب می کرد
کمالوند گفت : هفته گذشته قراردادم را با تراکتور سازی تبریز تمدید کردم ، اما اگر خواسته های کادر فنی عملی نشود ، این قرارداد فسخ خواهد شد
وی افزود : تبریز لیاقت کسب سهمیه آسیا را دارد ،زیرا در این شهر همه چیز هست بجز بودجه لازم برای کسب سهمیه آسیا که این مشکل هم برطرف خواهد شد
سرمربی تیم تراکتور سازی در خصوص بازی تیمش برابر نفت آبادان گفت: دو تیم بازی قابل قبولی انجام دادند، اما تیم ما با استرسی که داشت از تیم نفت ضعیف تر بازی کرد
وی اظهار داشت : تیم نفت با حمایت هوادارانش بازی را در دست داشت ،اما از موقعیت هایش استفاده نکرد
کمالوند گفت : فوتبال آبادان با بها دادن به جوانانش باز هم به قطب اصلی فوتبال ایران تبدیل خواهد شد و با این هواداران موفقیت کمترین چیز برای صنعت نفت است
وی گفت: از هواداران آبادانی که از این بازی به خوبی میزبانی کردند نهایت تشکر را داریم
کمالوند در جواب یکی از خبرنگاران آبادانی که خواستار اعلام اصلیت این مربی شده بود گفت: بنده اصلیت آبادانی دارم ،زیرا پدر و مادرم آبادانی هستند و آرزو دارم روزی در آبادان مربیگری کنم
وی در پایان از بازیکنان تیمش تشکر و قدردانی کرد و افزود : بازیکنان تیم در این فصل تلاش زیادی داشتند و اگر اشتباهات داوری و بعضی موارد نبود، اکنون ما سهمیه آسیا را کسب کرده بودیم
تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر در آبادان با نتیجه سه بر یک نفت آبادان را شکست داد و با 57 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت