به پایان آمدیم دفتر؛ حکایت همچنان باقیست


دوستان، همراهان و هواداران ارجمند؛
سه سال قبل در شرایطی که تیراختور به مدت 7 سال در باتلاق لیگ دسته اول ایران اسیر بود نگاههای حقارت آمیز و شماتت بار جامعه ی فوتبال ایران نسبت به وطن مادریمان را تاب نیاورده و با پیوستن به دوستانمان در سایت وزین فنز مادر (Tractorfans.com) عشق و خلوصمان را تقدیم به خاک پاک سرزمین مقدسمان نمودیم. دوشادوش هواداران و با فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی و بیرون از آن یاریگر تیم محبوبمان جهت حضور در سطح اول فوتبال کشور شدیم. تیراختور محبوب آذربایجان با حضور پر تب و تاب خود در لیگ برتر به یکباره نگاههای از حدقه درآمده ی اهالی فوتبال کشور و حتی جهان را متوجه خود نمود؛ مرزها را شکافت؛ تابوی فوتبال دو قطبی را با صدایی بلند شکاند؛ تمرکز رسانه هایی را که تا دو سال قبل تمامی توجه خود را به سرخابیهای دردانه ی تهران جلب و جزم نموده بودند به سمت خود کشاند و با وزش سمبل سرخ آذربایجان بر فراز ایران، انقلاب هواداران تیراختور که بی شباهت به افسانه های تاریخی نبود به تحقق پیوست.


پس از گریز تیم از گرداب لیگ دسته اول، در دو فصل پرفراز و نشیب در لیگ برتر نیز بطور شبانه روزی در خدمت آن بودیم. پورتال هواداران تراکتور که ادامه دهنده ی راه سایت وزین فنز مادر بود در طی زمان تغییرات زیادی را بخود دید، هزاران نفر را در فضای مجازی گردهم آورده و موفقیتهای فراوانی را نیز کسب نمود که تشویقهای انگیزه بخش هواداران را در پی داشت. گرچه دوست داشتیم که اعلام خاتمه ی فعالیت سایت با سهیم شدن در شادی تداوم شانس حضور تراکتور در آسیا توأم می بود اما با وجود مسدود ماندن مقطعی دروازه های جهانی بروی سرخهای آذربایجان افقهای آینده را برایش بسیار روشن می بینیم و یقین داریم که هواداران جای خالی ما را پر نموده و بیرق سرخ آذربایجان را در عرصه های ملی و بین المللی همواره افراشته نگه خواهند داشت.

در روزهای اخیر با اعلام مدیریت سایت مبنی بر تصمیم برای پایان بخشیدن به فعالیتش پیامهای پرمهر زیادی را از همراهان عزیز دریافت نمودیم که به رغم آنکه خوشحالی مان را از مورد توجه بودن فعالیتمان در پی داشت اما غمناکیم از اینکه پس از سالها فعالیت بی وقفه بدلیل مسائل و مشکلات شخصی امکان ادامه ی این مسیر پرپیچ و خم برای ما میسر نمی باشد علی ایحال اطمینان خاطر داریم که با تلاشهای هواداران جای خالی ما حس نخواهد شد. از دور دست همه ی عزیزان را به گرمی می فشاریم و در مقابل شما بزرگواران سر تعظیم فرود می آوریم.

با آرزوی آینده ای روشن برای تیم محبوبمان و سرزمین مقدسمان.

ائل یولوندا چالیشان اللر وار اولسون

یئل یاتار، توفان یاتار، یاتماز تیراختور بایراقی.

یاشاسین تیراختور

یاشاسین آذربایجان
با تقدیم احترام

مدیریت پورتال هواداران تراکتور