مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اشکهایت را پاک کن لطفاً و به قناری کوچک رویاهایت بگو نمیرد

اشکهایت را پاک کن لطفاً و به قناری کوچک رویاهایت بگو نمیرد


TractorFansPortal.Com. تراکتور از صعود به آسیا باز ماند. هر چند که سرخهای آذربایجان با کسب نتایج مطلوب در بازیهای انتهایی لیگ دهم براحتی می توانستند خود را به آسیا برسانند اما بازیهای ضعیف و پرحرف و حدیثشان همراه با کارشکنیها و سنگ اندازیهای بسیار از طرف ارگان متولی فوتبال کشور و سایر اشخاص و نهادها آنان را به مسیری صعب العبور سوق داد که پیروزی 3 بر یک در آخرین بازیشان مقابل نفت آبادان نیز نتوانست آنان را بالاتر از رتبه ی پنجمی لیگ برتر بکشاند و نتیجتاً مقام چهارمی لیگ و شانس حضور در آسیا به پرسپولیس نورچشمی اهدا شد.

به رغم آنکه هواداران در این فصل سختیهای فراوانی را جهت هدایت تیم به آسیا متحمل شدند اما همانگونه که با رسیدن تراکتور به آسیا فوتبال برایش به اتمام نمی رسید طبیعی است که با بازماندنش از حضور در آن نیز دنیا برای آن به آخر نمی رسد و یقیناً تجربیات بدست آمده، علی الخصوص در هفته های پایانی فصل پیش درآمدی برای حضور توانمند در لیگ یازدهم بوده و از تیم محبوب آذربایجان زیاد خواهیم شنید.

تیراختور پس از نزدیک به یک دهه رکود و مردگی به یکباره چونان هیولایی از خوابی سنگین بیدار شد. این بیداری چنان فراگیر و تأثیرگذار بود که شعاع آن گستره ی وسیعی از فوتبال کشور را فرا گرفته و به آن رنگی نو بخشید رنگی برآمده از افتخارات تاریخی آذربایجانیان. در این فصل هرچند که بعضاً انتقادات فراوانی بر بازیهای تراکتور وارد بود اما برنامه ریزی صحیح به همراه پذیرش ضعفهایش می تواند دروازه های جهانی را برایش گشاده و  قله های رفیع جهانی را به زیر گامهای استوار اقیانوس عظیم هوادرانش درآورد.

ما همچون همیشه عاشقانه با تیم محبوبمان که با تار و پود زبان، هویت و فرهنگمان در هم تنیده شده است خواهیم ماند و با اتحاد و انسجام مثال زدنی خود تیراختور محبوبمان را به روزهای پیروزی بخش آینده هدایت خواهیم نمود. به امید آینده ای روشن با سردمداری تیراختور برای فوتبال آذربایجان، در تمامی عرصه های ملی و بین المللی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد