مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱

http://www.dl.parsamob.com/SMS/valentine.jpg

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

…………………………………….

اس م اس بنده خدا برای والنتاین :

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه . . .

پیتیکو وو

پیتیکو و و

پیتیکو و و و

…………………………………….

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی  و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

…………………………………….

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

…………………………………….

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عش.ق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عش.ق من روزت مبارک

…………………………………….

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷

۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

…………………………………….

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو  عروسک   و شمع …اما امسال نمیدونم ولنتاین رو  با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

…………………………………….

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عا.شق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عا.شقانه عا.شقش باشه

عا.شقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

…………………………………….

مواظب باش سردی هوا حساستو منجمد نکنه !

…………………………………….

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .

…………………………………….

یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم .

…………………………………….

ببخشید ، سایه ی من عاشق سایتون شده ، میشه همسایه شیم ؟

…………………………………….

زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو .

…………………………………….

اول رخ به ما نبایست نمود / تا آتش ما جای دگر گردد دود / اکنون که نمودی و ربودی دل ما / ناچار تو را دلبر ما باید بود

…………………………………….

ما را دلی بود که ز دنیای دیگر است / ماییم جای دیگر و او جای دیگر است / دیشب دلم به جلوه ی مستانه ای ربود / امشب پی ربودن دلهای دیگر است .

…………………………………….

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد .

…………………………………….

خیلی ها میگن دوری و دوستی ، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی !

…………………………………….

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت .

…………………………………….

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بو.سه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

…………………………………….

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش . .




مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱مجموعه کامل اس ام اس های تبریک ولنتاین سال۲۰۱۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد