مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

جوک و اس ام اس جدید جوک و اس ام اس جدید


جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید 

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید


 اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس سرکاری اس ام اس جالب اس ام اس توپ اس ام اس امروز اس ام اس روزانه

عشق ،یعنی که تکان خورده و سرپا بشویم

زورکی هم که شده در دل هم جا بشویم
 
آنقَدَر صبر که شاید علفی سبز شود

پای هم پیر شویم و متوفّی بشویم !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس ما را باز می کنی؟ بدهم پدرت را در بیاورند پدر سوخته.

میدهم پدر پدر سوخته ات را در بیاورند اس ام اس ما را می خوانی؟ پاکش کن پدر سوخته ، تو خجالت نمی کشی پدرسوخته ؟! اس ام اس ما را پاک می کنی؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ وقت تو دنیا آرزو نکن جای کــــس دیگه ای باشی،چون اگه آرزوت برآورده بشه.....

.

. کم کم نسل الاغهای اصیل منقرض میشه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل تشکر منقل کجاست با انبر

تریاک و بنگ و شیشه به یادتم همیشه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه از گردش ایام و کم و بسیارش

تف به چرخ فلک و دایره و پرگارش

یار با ما کج افتاد و پیامک ندهد

یا اگر داد بسی بی ادب است گفتارش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کسانیکه  برنزه  می‌کنید،

آیا می‌دانید که دل ما را هم  کباب  می‌کنید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نسبت به تو  حس  کور  میـلی دارم
دور و بـــــــر خود  هـــزار  لیـلی دارم
من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش
 چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غم مخور دوران بی پولی به پایان می رسد

دارد این یارانه ها استان به استان می رسد

مبلغش هر چند فعلاً قابل برداشت نیست

موسم برداشت حتماً تا زمستان می رسد

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کم
 Send
و
گزیده
 Send

چون در،

کز اندک تو
 Inbox
شود پر!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

لعنت به آی دی کالر


آن وقت ها اقلا گاهی یک مزاحم تلفنی سمج داشتیم


که احساس کنیم هنوز جذابیم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امروز هوا ابریست ، فردا بارانی و برفیست ، بی تو وجودم سرمایست ، آخه داشتن تو گرمایست ، پس بیا کنارم به ایست!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

همه نازن تو ناناز ، همه سیرن تو پیاز ، همه شورن تو شکر ، همه قلوه تو جگر

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

 دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

 

  سری قبلی اس ام اس های سرکاری:

 

طرح تعویض زنان فرسوده:

شاه نسا, ماه نسا ,گل نسا تحویل دهید.

.

 

  آرمیتا ..پارمیدا.. آناهیتا.. تحویل بگیرید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماچ

.

.

.

یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار  رو  لپت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمانم را که می‌بندم،خواب، قوری بزرگی است که تو در آن دم می‌کشی

چشمانم را که باز می‌کنم، بیداری، قوری کوچکی است که من در آن تلخ می‌شوم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو می دانی که حتما ، دوستت دارم

نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم

سند هرگز نخوردستی دل من

بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر هست مهیا عملش رد نکنید

گر تو نرود ،عمل مجدد نکنید

من صحبت بینی و عمل را کردم

پس فکر از آن لحاظِ بد،بد نکنید!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

میدونی مثل چی میمونی؟!مثل یک تپه زیبا و سرسبز کناریک جاده..که طرفدار زیاد داره

.

.

  و مردم مجبور نیستن برن دنبال توالت!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای شیرجه رفته توی قندان

وی هیکل تو  "منارجنبان

ای "هشت بهشت "خوشگل من

 "دروازه ی دولت " دل من

در قلب منی ،قسم به سعدی

باقیش برای وقت بعدی ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود
این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بی بهانه که دوستت دارم

ناشیانه که دوستت دارم

 من که لمست نکرده ام ،اما

می زنم حدس بعد یک کاما

 بوسه های تو خاصیت دارد

دل برایت اهمیت دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اطلاعیه شیطان : تا میتوانید گناه کنید به علت مبلغ بالای قبض ..گاز جهنم قطع شده از آتش خبری نیست.







جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید 

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید             جوک و اس ام اس جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد