مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

مرد 32 زنه: پوشیدن لباس‌های نیمه عریان جزو کارهای کاملا حرام است

مرد 32 زنه: پوشیدن لباس‌های نیمه عریان جزو کارهای کاملا حرام است!!

وی می‌گوید: من به همسرانم به هیچ وجه اجازه نمی دهم که با مردان غریبه صحبت کنند و یا با خانواده‌های خودشان تماس بگیرند زیرا ...

یک شهرک نشین صهیونیست که حدود 50 سال سن دارد و ساکن شهر "تل آویو" است، در حال حاضر 32 زن و 89 فرزند از آنان دارد.

این شهرک نشین صهیونیست که "گویل راتزون" نام دارد دارای اندیشه‌های یهودی بسیار افراطی است، ادعا می‌کند که تمام همسران وی از این کار او راضی هستند. 

وی می‌گوید: من به همسرانم به هیچ وجه اجازه نمی دهم که با مردان غریبه صحبت کنند و یا با خانواده‌های خودشان تماس بگیرند زیرا این کار حرام است!
 
"گویل راتزون" در ادامه می‌افزاید: خوردن گوشت، سیگار کشیدن و پوشیدن لباس های عریان و نیمه عریان جزو کارهای کاملا حرام است که بر همسران من انجام آن ممنوع است.
 
نکته قابل توجه این است که همسران این مرد یهودی معتقدند او "مخلص خدایی" و دارای "قدرتی الهی" است!
 
"راتزون" طی گفتگویی با شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: برخی همسرانم فهمیده بودند که می‌خواهم از آنان جدا شوم، از همین رو تصمیم گرفته بودند به طور دسته جمعی خودکشی کنند.
 
وی در ادامه افزود: هر یک از همسرانم در یک منطقه از "اسرائیل" زندگی می‌کنند و هر وقت که من به دیدن آنها می‌روم، از روی عشق و علاقه‌ای که به من دارند، حتی به وسیله کفش‌های من،خود را متبرک می‌کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
MHMD سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:02

بعد میگن ما مسلمونا افراطی هستیم . چه عقاید این یارو مردک صهیونیست...و چه عقاید زناش از عصر حجر هم اون ورتره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد