مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

اس ام اس عاشقانه و اس ام اس عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه   و   اس ام اس عاشقانه  و اس ام اس عاشقانه 


در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!

********************************

تقدیم به کسى که درکنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد.

********************************

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

********************************

کاش بدونی نبودنت، یا تا ابد ندیدنت، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت.


********************************

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.

********************************

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی، نه حاشیه ای از یاد رفتنی

********************************

نظامی ترین جمله عاشقانه: توی اردو گاه قلبت ، منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی ، توی این قلعه ی سنگی

********************************

آن سوی دلتنگی ها همیشه (خدایی) هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست...!

********************************

من می دونم که قشنگی راه رفتن زیر بارون اینه که هیچکس اشکام رو نمی بینه.

********************************

گفتی دوستم داری به اندازه همه قطرات بارونی که به صورتت برخورد می کنه و منم گفتم دوستت دارم بدون توجه به چتری که رو سرت داری!!!

********************************

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.

********************************

ای کاش به زمانی بر می گشتیم که تنها غم مان شکستن نوک مدادمان بود.

********************************

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم.

********************************

اگه گفتی امروز چه روزیه؟

...

بگو دیگه

...

زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

********************************

عشق کلامی از نور است که دستی نورانی آن را بر برگی از نور نگاشته است...

********************************

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد