مطالب خبری جدید  و  آموزنده
مطالب خبری جدید  و  آموزنده

مطالب خبری جدید و آموزنده

جک و SMS جدید

 به یارو میگن برو استخر شیرجه بزن تو آب، بعدش بیا بالا شامپو گلرنگ رو تبلیغ کن… خلاصه میره بالا و شیرجه میزنه، ولی از بخت بد سرش می خوره به کف استخر… بعد از یه مدت بالاخره میاد بالا، رو می‌کنه به دوربین، میگه: می‌خوام سالاد درست کنم!

==========================

یارو داشته برای دوستانش تعریف می‌کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می‌دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می‌دوید و لیز می‌خورد…”
دوستاش می‌گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”
یارو می‌گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می‌خورد؟”

==========================

احمد: مامان! اجازه میدهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!!


جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی جک ترکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد